kite kawan

27 October 2010

~~kalau rindu saya, pejamkan matamu :)

Salam Buat Semua.

Semalam saya cuba nak taip entry, tapi takde idea pulak! Huhu. So saya edit blog. Comel kan? Hitam + pink ;)

Tiba-tiba minat kaler hitam le pulak. Hihi. Macam-macam lah kau nie Dak Eina. Saya cuba buang apa yang patot. Buang lagu pastu bloglist pon saya letak yang mana feveret saya jek. Baru saya tahu, letak bloglist banyak-banyak buat blog saya berat. Tapi betul ke bloglist tuh yang buat blog berat?

Saya nak berehat kejap. Penat lah buat blog. Saya buat blog tuk suka-suka je. Takde mood lah sekarang nie. Mungkin mood saya dah berada jauh kat sana T_T

Kalau rindu saya, pejamkan mata awak. Macam lagu nie.

Jumpa lagi kawan-kawan ;)

Bye! 

12 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

NARDtheNERD said...

i pun sukaa pink.
hehe.
:))

dak eina said...

@NARDtheNERD

sme~~~

hamzah ian said...

eina eina eina

dak eina said...

@hamzah ian

apenye hemoh hemoh...hahaha

edaolala said...

beb ! comel laa belog u :) ayuuu kot. hihihi. suka sukaaa :) pejam mata da ni. nampak tak ? hihii ;p

dak eina said...

@edaolala

huhu realitinya eina bukan soang yg ayuuuuu..huhu

eda....xnampak pon ;P

Pinky Pixie said...

comel2.. pink2.. opkos i loike.. ngeh2..

betulke blog berat kalo byk link kt bloglist? hehe.. kne edit ni.

dak eina said...

@Pinky Pixie

xpasti lah..eina edit kt bloglist..tuh yg ringan sikit..

miss lolly a.k.a luvfareda said...

BESH EH LAGU NIH ?

dak eina said...

@miss lolly a.k.a luvfareda

besh2 ;)

Unknown said...

kaler itam ngan pink mmg cantik.
tmbh lak ngan entry2 cambest
bertambh cantik blog:)

dak eina said...

@shark

huhu betol3 ;)


design with love by Dak Eina