kite kawan

31 October 2010

~~saya nak kerja ngan mak saya boleh tak?

Salam Buat Semua.

Sebelum saya cite pasal hal keje nie, saya nak ucapkan tahniah kat pasukan bola sepak Kelantan sebab berjaya menjadi Juara Piala Malaysia pada tahun ini. Tak Saya baru perasan, saya pakai baju merah malam tadi. Kekeke. Semangat kesukanan betul saya semalam ;P

Eh eh Kelantan cuti ek hari nie? Patutlah abang saya ada kat umah. Saya nie mana lah nak tahu, hari-hari cuti. Kikiki ;)

Ok, berbalik pada tajuk, bilik saya dah ada tv! Yay! Apa kaitannya pulak? Petang semalam saya ada tolong Mom, kemas bilik dia. Tv yang saya dapat nie pon tv lama. Rasanya tv yang saya dapat nie tv mula-mula keluarga saya guna. Kiranya dah berpuluhan tahun jugak lah. Tapi entah lah tv nie yang kedua ke yang pertama. Tapi memang versi tak pakai remote control lagi la. Kalau cucuk Astro, tak tahu lah menjadi ke tidak. Haha.

*Huhu tengok tv sambil online. Yay!*

Hah, bukan je dapat tv, tapi dapat tempat penyangkut towel, kain sembahyang, baju-baju. Hmm.. Bilik saya dah kembali penuh ngan barang-barang balik. Bilik Mom dah kosong. Tapi takpe lah, at least tersusun jugak barang-barang dalam bilik saya nie. Huhu. Takde lah letak merata sejadah pe semua.

Untung jadi anak pompuan nie. Kalau nak kira, bilik saya ngan bilik kakak saya je ade tv. Bilik abang-abang ngan adik saya mane ada tv. Hahaha!

Bukan itu pon nak cite sebenarnya, saya dapat duit upah sebab tolong Mom kemas bilik. Hik hik. Tetiba Mom bagi "nak upah". Alahai nie yang rasa nak keje ngan Mom nie. Boleh tak Mom? Hihi. Tapi keje tolong menolong Mom nie pon dilakukan setelah mendapat bebelan yang berbakul-bakul. Baru bangkit dan pegi kemas bilik dia. Hahahahaha! Saya bukan malas nak tolong tetapi kurang rajin time tuh. Huhu. Susah kalau keje ikot mood kerajinan nie ;P

So jangan tiru macam saya ye!

Bye!

2 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina