kite kawan

02 October 2010

~~rasa nak menjerit kuat-kuat!

Salam Buat Semua.

Bila rasa tension, menjerit jalan terbaik!

Jerit kuat-kuat!
I jarang tension lepas habis belajar nie :(

Ye la kalau dulu tension sebab belajar.

Dah habis belajar nie, mana nak rasa tension dah kan?

Sekarang rasa nak jerit kuat-kuat biar sampai sakit tekak!

Tak suka tau tension nie.

Pastu mula lah rasa nak nangis!

Paling tak suka nangis, nanti I pening kepala :'(

Tapi dah ternangis, nak buat macam mana kan?

Rasa nak pegi pantai, pastu nak menjerit kuat-kuat!

Biar puas hati!

Lepas tekanan kat dada nie!

Arghhhh!!
Sape kat sini nak bawak I pegi pantai?

Jom pegi menjerit!

Jom sama-sama sakit tekak!

Huhu.

Bye!

6 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

twinkle twinkle said...

mira pon tgh tension :(

edaolala said...

i nak join u saket tekak gak. jom jerit ! arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. ahahahaha ;p

coodeang said...

Jom release tension kat kolam air panas dkt kampung saya.

dak eina (◕‿◕) said...

@twinkle twinkle

:'(

dak eina (◕‿◕) said...

@edaolala

arghhhhhhhhhh jugak :D

dak eina (◕‿◕) said...

@coodeang

kampung awak kat mana?? best tak??


design with love by Dak Eina