kite kawan

21 January 2010

.:aku budak sek0lah:.


salam sumer. 


terbaru dari aku 21 januari 2010 ;) 

hye rindu aku ke.? HIHI meluat lah ngan kegedikan aku ok. abaikan gmbr aku yg makin gem0k tu. aku perlu kurus secepat mungkin.! HAHA. abaikan jgk kwn aku yg separuh tu. die xsp0rting. sbb tu xtgk lensa. thnx jgk kt kwn aku yg snap pic nie. walaup0n panas. t0tap layan aku yg gedik ini. i likkkkkee.!

HUHU. aku da sampai umah. arini kn khamis. esok plak cuti hujung minggu kt kelantan. aku kan org kelantan. pastu belajar kt kelantan jgk. HAHA. bile la aku nk belajar luar dr kelantan eh.? asyik2 kelantan jew. dk bwh ketiak mum jew aku nie. tetiap minggu mesti balik umah. kalau dk jauh ngan family. dh sah2 xleyh balik selalu :(

abaikan ape yg aku ckp kt atas tu. aku nk bgtaw yg minggu pertama semester baru nie sgtt besh. nk taw kenape.? sbb lecturer sumer baek2. walaup0n ade s0rg lecturer sgtt kejam. ye la mane xkejam. sesi pengenalan dh kne ketuk ngan duster kayu. huh. kejam taw.! sakit tangan aku.

pastu modul elektif yg aku d0k merungut pasal ketidakpuasan aty aku dlm entry nie. aku rase besh la pulak sistem multimedia nie. berbeza sgtt ngan subjek len. HUHU xsbr nk stat amali tu minggu dpn. tambahan pulak lecturer yg ajar subjek nie pernah ajar aku mase semester 2. s0rg yg baek aty. aku target A tuk subjek nie.! HUHU ;)

nota dari dak eina: arini 21Jan kan.? smlm 20Jan birthday izzat yg ke3. izzat tu bukan bf aku tp anak buah aku la.! HUHU ;)





lots of love,


0 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina