kite kawan

14 January 2010

.:Terserlah Ayu Mu-kategori A:.


السلام عليكم

HOHO aku j0in contest lg. sile meluat dgn aku. sumer c0ntest aku nk j0in :p


.Terserlah Ayu Mu Contest.
Terbahagi kepada dua kategori:-
A. Terserlah Ayu Mu edisi 'memakai shawl @ bertudung'
B. Terserlah Ayu Mu edisi 'shawl wearing with anak tudung syria'

.Cara untuk menyertainya.

  1. Setiap peserta hanya dibenarkan untuk menghantar 1 penyertaan shj.(Tidak boleh masuk kedua-dua kategori,pilih salah satu shj.) ~d0ne~
  2. Jadi follower ButikTejaz. ~d0ne~
  3. Buat entri mengenai contest ini dengan tajuk 'Terserlah Ayu Mu-kategori A' atau 'Terserlah Ayu Mu-kategori B'. ~d0ne~
  4. Letakkan sekali banner contest pada entri dan link kan kepada link contest ini. ~d0ne~
  5. Letakkan juga gambar yang anda pertaruhkan. ~d0ne~
  6. Setelah selesai,emailkan data peribadi anda seperti nama ,phone num dan link post anda dengan subject Terserlah Ayu Mu contest kepada anggunpesona88@yahoo.com ~d0ne~
  7. Senarai peserta akan sentiasa kami kemaskini dari semasa ke semasa. ~d0ne~
Mudah kan?Tak perlu sticky mode,tak perlu juga cerita panjang lebar .
.tarikh tutup.
15 Januari 2010

.Hadiah.
Masih dalam pemikiran.Team Tejaz sedang berdiskusi .
Yang pasti,ianya pasti bernilai oke :)

.Pengadilan.
Kami di team Tejaz akan mengadili kesemua penyertaan dengan adil dan saksama.
Contest ini bukan mencari siapa yang tercantik.Tetapi kami mencari siapakah gerangan yang terserlah ayu nya dengan senyuman,lirikan dan jelingan mata nya. Chewah! 

aku mls nk citer panjang. sbb aku ade keje laen lg. HUHU. curi mase kejap j0in contest nie. aku pilih kateg0ri A sbb aku xde ank tudung syria tu ;)

gmbr yg aku pertaruhkan adalah
.
.
.
.
.
.
.
gmbr terbaru (12JAN2010)
  budak pink gem0k

HUHU budak nie muncul lg. esk dh tarikh tutup. s0mpat lg den join. HIHI. peace2 kacang pis.! ;)




lots of love,

0 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina