kite kawan

15 January 2010

.:rindu Latihan Industri:.


السلام عليكم


budak2 pektikal bengkel biomedikal

gambar hiasan entry. aku xrindu k0rang p0n. HAHA tetibe lak teringat zaman pektikal d0lu2. xde la d0lu2. baru tahun lepas jew p0n. HEHE. td aku bace balik entry2 aku mase pektikal. stat bulan feb sampai bulan jun. entry nie yg paling besh. xtaw la kenape aku suke bace entry tu. sbb kt entry tu aku citer segalanya. aku benci di0rg. di0rg yg aku maksudkan ade kt entry tu. ;)  

kekadang bile teringat balik. besh jgk pektikal kt bengkel bi0medikal tu. aku b0le jenjalan pegi wad mase buat PPM (plan preventive maintenance), kenal alat2 perubatan. mesin2 sumer. dr mesin kecik sampai la ke mesin besar. alat2 elektr0nik lg. kenal bilik bedah. tp aku xpernah masuk p0n yg maj0r. aku masuk OT minor kt kecemasan. sbb time masuk yg major, aku xpegi keje. bukan ape. aku pegi interbiu SPA. rugi sgtt. kwn2 aku kate besh masuk OT. huh xpe la. xde rezeki nk buat cm ne.?

ade technician kt bengkel tu ckp tahun kit0rg TA sporting giler ah. mne xsp0rting. tiap2 bulan mesti TA belanja makan. pastu kuar mkn sane. kuar mkn sini. HUHU. mase kit0rg pektikal jgk siap ade piknik taw. TA yg sp0nsor pulak tu. kit0rg pon ade kuar duit jgk. tp sket jew la. selebihnye duit TA. thnx TA ;)



rindu saat nie ;)

walaup0n aku xngam ngan s0rg budak p0li shah alam tu. tp aku tetap anggap yg len kwn aku. tp k0rg ade anggap aku cmtu.? k0rg p0n da termakan hasutan budak yg gad0h ngan aku k0t. meng0ng bet0l. hari terakhir LI aku balik awal. mls nk lyn. mesti ade sesi mntk2 maap kn.? HAHA aku xkn maapkan org yg buat aku menangis. d0lu bukan men jakun mase buat mespes. lepas aku ajar kau mcm2. kau kutuk aku pulak eh. aku p0n xingin nk berkawan dgn kau.! buang mase jew. aku benci org mkn dlm cm die.!

nota dari dak eina: sket emosi. aku xkn maapkan kau. arap maklum. sekian.



 
lots of love,


0 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina