kite kawan

11 January 2010

.:sudah tibe mase itu:.

السلام عليكم

sblm aku membebel kt bel0g nie. aku nk ucap tahniah kt aizat. sbb aizat dh menang AJL. kan da ckp aizat menang. HAHA kec0h kt muka buku aku td. hurm ade yg ckp yuna la. stacy la. tp yg bet0l aku jgk. ok aku nk citer sal AJL jap. HAHA giler ah pengacara2 mlm nie. mmg melet0p abes la. dr iklan sampai la kt AJL still ade kesinambungan. HUHU i likkkkkee ok. aku paling suke mase part ally iskandar g snap gmbr die ngn dak p0mpuan kt bwh. kon0n2 nk upl0adkn dlm twitter ape ntah. gedik jew. tp c0mel. HAHA. tetibe terminat ally iskandar. opss jgn mara eh buah aty. minat jew. xlebih la.! ;p

hah kalau persembahan pulak. persembahan kau dan aku memang de besh la. xb0le nafi la. aku terkejut beruk bile tgk aizat turun stage n pegi tgh2 dewan. nyanyi pulak kt situ. pastu dgn budak2 sk0lah. argh kiut miut pulak tu. suke taw.! memang pat0t aizat dpt persembahan terbaik. tp kenape aizat xmenang v0kal terbaik.? HAHA aku p0n xtaw kenape. kalau k0rang nk tawu. tanye la juri. sekian. ;)

*inf0: aku nk gne perkataan aku. kenape aku tukar.? sbb aku rase lebih dekat dgn cara begini. xde la nk bersaya awak. ee meluat giler bace entry aku yg lepas2 tu. gne i, gne sy, yg dolu2 gune dak eina. aish geli tekak aku.



gambar budak kelas aku 

m0tif aku buat entry nie s0bab lusa aku da nk pegi balik umah sewa. kembali ke sek0lah. huh mula sek0lah kt situ sesi julai2007. manyak2 sek0lah. sekolah tu la yg paling besh sbb xpyh pakai baju sek0lah.! baju suka suki kau la nk pakai pegi kelas. HOHO. tp suka suki p0n. jgn la terdedah sana sini pulaks. hiks. cont0h kalau pompuan. pakai la cm budak2 pompuan kt atas tu. giler ayu lah. ayu kt kelas jew. kt luar kelas. malas ah nk citer. aku p0n sama dengan jew. weyh t0bat weyh.

hurm aku da terbabas dari t0pic sebenar aku dh. HAHA. insyaALLAH start jew sesi januari2010 nie. aku da jd budak semester6. HIHI cepat jew rase. aku rase baru semalam aku daftar semester1 kt p0liteknik. HUHU tup2 da jd akak kt situ. hah mane2 budak juni0r. kalau jumpe aku. sile pggl aku kak malina. wekk nk muntah aku dgr. adik aku p0n xpggl aku kakak. adik aku tu memang. kekadang die wt aku nie cm ape ntah. selalu buli aku. xpat0t betol. adik kew cm nie.? huh terbabas lg. s0ry. tetibe aku teringat kt adik aku tu.

*sedikit info: 2,3hari lepas, adik aku k0l. bunyik cm adik aku hepi dok sane. sape2 xtawu klik entry ini. syukur alhamdulillah. huh xde la yg merungut, member0ntak xnk pegi aritu. tu dgr cm hepi tu. ok la. suke la tu sbb jumpe ngn kwn baru ye dik. HUHU

ok sambung citer aku. disebabkan aku dh semester6 nie. aku nk gtaw la sket. aku mungkin akan berehat dari men tenet nie. c0ntohnye berehat dari berbl0gging, bermuka buku. ber-ym sumer la. alah k0jap jew. 6bln bukan lame. HUHU. kalau aku update n on9 p0n ari minggu jew k0t. insaf weyh insaf. result semester5 memang bet0l2 menginsafkan aku. HUKHUK :( 

aku bertekad kali nie. semester6. aku nk dapatkan balik anugerah ketua jabatan. pastu nk dapatkan cgpa yg baek punye.! kaw2 la.! aku nk sambung belajar. tu impian aku. akak n abg2 aku sumer masuk u. aku s0rang jew xdpt masuk. bukan aku xbersyukur ngan ape yg aku ade sekarang nie cume aku memikirkan mum n abah aku. mesti di0rang sedih sbb aku xdpt masuk u. tula mase sek0lah d0lu2 asyik men jew. HAHA sekarang baru nk insaf. dh xgune wahai malina oi. pepatah ade mengatakan "sesal d0lu pendapatan, sesal kemudian xbergune". ok ape yg penting sekarang. aku nk study bet0l2. internet nie aku ketepikan k0jap ;)

oh sile la merindui aku ea teman2 bl0gger sumer. macam la bel0g aku nie nget0p. HAHA pape p0n tenkiu kt pengikut2 bel0g dak eina nie sbb sudi foll0w aku. 

arini da pg isnin. pg selasa da nk pegi umah sewa. barang2 yg nk bwk baru 1/3 siap simpan. mlm k0t aku simpan yg selebihnya. HUHU mcm manyak pulak barang2 aku tu. alaa 3beg jew. sket jew. kalau k0rang ckp manyak. aku ckp sbb aku p0mpuan biase la. kalau xmanyak barang bukan p0mpuan namanye. bet0l x.?

hah bile semester6 da bukak nie. lg 2hari. aku akan berjumpe ngan budak2 kelas aku yg ng0k ngek tuh. giler rindu la kt di0rang. wekk xrindu p0n sebenarnye. HAHA. rindu kt buah aty lg :( ok2 xnk berfeeling ok. nk tunjuk gambar2 budak kelas aku. gambar candid sumer la ;)


 
gambar candid la kon0n2nye 

HAHA k0rang nampak x budak yg bajet ayu duduk bersimpul tu.? jom kite zo0m die ea. dgr kate ramai org xsuke die. sbb die gedik mase phot0 shoot nie. tp ade aku kesah.? korang jgn nk ngumpat pulaks ea. nnt Tuhan mara. aku p0n mara. ye la mesti la aku mara. sbb tu aku.! HAHA ;p jom meh zo0m meh.

 
budak nie ramai xsuke 

HUHU giler ah caption tuk gambar nie. actually memang ramai xsuke aku. sbb di0rang ckp aku nie suara ngalah lelaki. kuat.! dlm kelas aku diam jew. tp kalau kelas aku bising. aku s0und ah. giler kuasa p0n ade. HAHA. sampai ade satu lecturer mase aku semester5 d0lu pggl aku nie pen0long. ye la. biasenye yg ade jawatan jew bole bersuara. aku p0n bole la. HAHA. pastu k0rang tgk la. aku sorg jew berani duduk cmtu. tempat tu xde la kot0r. tp sbb aku kn suke bergambar. so ade la bdk2 kelas xpuas aty. aku nie cm melampau pulaks. eleh. padehal di0rang jelez ngan aku kn.? bet0l x.?

ok da suda mengumpat pasal budak kelas aku tu. aku nk citer yg len pulak nie. ok, aku arap sgtt semester6 aku nie berjalan dgn lancar. xde tersangkut mane2. nie dh last semester. ade fyp. n aku nk jdkan fyp group aku antara yg terbaek bg jabatan elektrik. aku kalau bole nk masuk pameran pr0jek. HOHO. aku buat pr0jek biase2 jew. kalau berjaye. aku tunjuk la kt k0rang. kalau xberjaye masuk pameran p0n. aku tunjuk jgk ea. tungggguuuuuu.!

giler lame aku buat entry nie. 3jam taw. HAHA. kaki aku p0n da sakit2 nie. nyamuk gatal manyak pulak mlm nie. huh abes kaki aku. ye la. nie mlm terakhir aku bole tid0 lewat. mlm esk kul9 da kne tid0. HUHU mcm zaman sek0lah d0lu2 pulak. 

nota dari dak eina: gne 'aku' sbb aku manyak usha2 bel0g. jrg sekali gne sy. gne aku lg rock k0t ;)





lots of love,


0 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina