kite kawan

11 May 2010

~~aku baru tawu aku gagap.

salam sumer.
 
 muka garang tapi aty baek.!

sihat ke.? huhu awalawal entry da letak gambar. saje je kn tunjuk muka ngade aku tuh. actually tu gambar panaspanas tuh. baru kuar oven tuh. huhu. gambar kt umah sewa bef0re pegi interview pg td. interview ape.? interview tuk task english. 

oh dasyat giler ah. nk tawu x kenape.? because (ecececeh speaking fulaks aku nie) aku gagap. baru aku tawu aku nie gagap rup0nye. hihi.

bukan ape. interview nie kit0rang kne berpasangan. sepatutnya aku ngn budak laki P-bukan-nama-sebenar. pastu ade lah budak laki nie J-bukan-nama-sebenar suh aku masuk ngn W-bukan-nama-sebenar.

J-bukan-nama-sebenar:  W-bukan-nama-sebenar, masuk ngan mek na eh (mek na tuh aku lah. hahaha)

aku: aikk! weyh aku ngan P-bukan-nama-sebenar lah. 

J-bukan-nama-sebenar: alah masuk je lah. aku nk masuk ngan org laen.

aku : 0k lah ok lah! (dalam aty) mesti xberani nk lawan ngan dak  W-bukan-nama-sebenar nie. W-bukan-nama-sebenar giler dasyat tu speaking. aku.? gagap ok.! =p

 masa tggu giliran. uit gem0k ler aku skang...... :(

ok aku p0n masuk lah bilik interview tuh. uit seram sejuk jew rase ok.! nk cakap xpernah pegi interview. xde pengalaman tipu ah. tahun lepas da pegi interview tuk SPA. yang tu aku rase lagi relax ah dr interview nie. mungkin sebab interview arini ade markah dalam semua hal. semua aspek akan diperhatikan dan ada markah. uish tenat bet0l aku td.!

tyme di interview Tuhan jew yg tawu aku berdebar giler ok. cm nk luruh jantung aku kt lantai. hahaha =p

madam tanye soalan. aku jawab. tp jawab pendekpendek jew. xreti nk hurai panjangpanjang. len ah  W-bukan-nama-sebenar. giler bapak panjang huraian die. maklum ah. terer english. mesti muet dpt band3 ke atas. laen ah aku...... band 2 jew.! :(

psst...

nak tunjuk sket.!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
cont0h pemakaian semasa temuduga =p

kahkahkah larikkkkkkkk.!

pape p0n xkesah lah.! interview da settle. rep0rt pr0jek da siap. tggu nk print n jilid jew. sumer test da selesai. opss test multimedia khamis nie. nie modul killer nie. da la xde final. susa nk sk0r lah tuk modul nie. huh.!

asemen.? ade 3 asemen lagi nk kne siapkan. hahaha sape suh wt keje last minute. nie lah jadinya kn.? moral of the st0ry: trima asemen terus buat bukan simpan dalam fail bg fail bace. kahkahkah.!

suda la. nk offline nk buat keje sek0lah.! sekian. bubye. muah muah.!

nota dari dak eina: xsangka aku gagap. hahaha

10 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

Irine Nadia said...

arituh pon irine ada pegi interview for SPA :D hehehe..:P

intanurulfateha said...

.tu bukan gagap, tu nervous
.kang gagap betul baru tau! ;p

dak eina said...

irine: oh bagus lah. tuk keje pe??

dak eina said...

sis intan: eh xla...bet0l la td eina gagap taw... ;p

mie said...

uihh...
nampak sinar kejayaan tu..
heheheee

ahmad endo said...

standetlah tu...hehehe

miss lolly a.k.a luvfareda said...

nice hOney :)

dak eina said...

mie: huhu sinar kejayaan lah sgt.!~ hahaha

dak eina said...

ahmad end0: a'ah. standet la tu gagap. awk pon mst gagap jgk nie...hahaha

dak eina said...

miss lolly: tenkiu.!~


design with love by Dak Eina