kite kawan

18 May 2010

~~satu da lepas.

salam sumer.

 yes. satu da lepas. tiga lagi menunggu :))

ok skang nie, aku sedang settingkan otak aku supaya buang sumer f0rmula or rumus matematik jauhjauh. hahahah ini bermakna aku baru sahaja selesai jawab paper matematik kejuruteraan 5 dengan jayanya.! huhu sungguh besh jawab itu paper ok.

soalan ade 6. wajib jawab 4soalan. tp sebab semangat menjawab tuh meluapluap. aku jawab 5s0alan.! (no1, 3, 5, 6, 2) wah bukan hape. sebab soalan no6 aku xbape pasti bet0l ke x. s0 untuk back up. aku jawab lah soalan no2 jugak. uihh tetibe blur kt soalan no6. huhu

tp tape. da lepas. syukur alhamdulillah sebab s0alan xde la susah sgtt. mlm nie study datak0m lak. uit sumer te0ri. akan aku pastikan otakku penuh ngan n0tanota datak0m tuk persediaan paper datak0m es0k. konfem mlm nie xtid0. paper es0k kul8.15 lg. huh

actually time aku buat entry nie, r0omate aku sedang lena diulit mimpi. t0pup tid0 semalam. tp aku.? ngadap tenet. hahaha dasyat bet0l aku nie :P

ok aku suda insaf. aku nk pegi teng0k dan makan bace buku. teng0k jew k0t. hahaha 

psst.!

d0akan kejayaan aku eh :))

bubye.!

opss psst lg.!

es0k lepas paper datak0m aku nk online jew. gap seminggu tuk next paper. kahkahkah. ok bye.!

nota dari dak eina: xsabar nk abeskan final nie :)



design with love by Dak Eina