kite kawan

20 May 2010

~~bersyukurlah untuk seketika.

salam sumer.

hye minah. hai mamat. huhu. arini berukband aku sangat dasyat. laju giler. nk tawu kenape.? mungkin budakbudak laen tengah tekun study. aku pulak tengah tekun mengadap lappy. kahkahkah. naseb lah budakbudak yang ade paper arini. 

paper arini (fokus tuk sem6 DKE tuk modul elektif): rekabentuk litar bersepadu dan gelombang mikr0. kul2.15 - kul4.15

s0 modul elektif yang satu lagi tentunya m0dul sistem multimedia yang mana aku salah se0rang penuntutnya. FYI, modul elektif yang aku pilih xde paper final. tp kit0rang still ade final lah. alah multimedia kejenye depan pc. jawab kuiz jew atas kertas. yang laen sumer depan pc ok. huhu

aku punya final da lepas 17hb aritu. s0 budakbudak m0dul elektif yang laen pulaks berhempas pulas study tuk exam petang nie. go0d luck ye kawankawan kuh. aku bisa online. xmacam kamu kamu n kamu. hahaha

dah lah. jangan gelakkan orang laen. nanti orang laen gelakkan kamu balik baru tawu. huhu. sesungguhnya aku sedang bersyukur actually. kalo x. mesti nanges gilergiler ah. mane x nanges. ade paper tetiap hari. berterusan lak tuh. da la aku nie s0rang yang rajin study. huhu haruslah di'highlight'kan perkataan rajin kat situ :))

ok da tengahari. mengadap lappy sampai lupa mau mandi. kahkahkah. aku ch0w dulu.

 kejap lagi da janji nk study sisk0m. huhu ok bubye.!

nota dari dak eina: aku manyak merepek. malas da nk siyes. kahkahkah xsuke bole blah :))


2 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina