kite kawan

14 May 2010

~~aku syg parents aku ketat metat.

salam sumer.

parents aku carikan jod0h tuk aku.? eh tak lah weyh.!

belikan aku kete.? p0n tidak.!

haihh sumer tidak.! abes tuu ape ye.? hihi :))

actually, rep0rt fyp aku da siap. da bole print. s0, abah aku belikan ink printer. my mom pulaks belikan paper d0uble A 80gsm. huhu. thnx abah. thnx mom. muah muah syg mom n abah ketatketat.!

ok nk g print rep0rt dlu. daa~
 
nota dari dak eina: sayangilah parents anda :))


6 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

Lucy S. said...

betul2. sayangilah parents kita ennn ;D

syahira ariff said...

hahahahahha
kalau mak ngan ayah cri jodoh btul2
suka tak?
ekekkekeke

dak eina said...

alynn: a'ah. tanpa mereka kte xde kt dunia nie :))

dak eina said...

syahira: ok jew. nk jd cm adamaya. haha. tp xde la smpai jd maya :)

intanurulfateha said...

.manje ;p

dak eina said...

sis intan: memang dak eina nie manje :))


design with love by Dak Eina