kite kawan

28 May 2010

~~rindu kekasih hati.

salam sumer.

ok sebelum aku cite dgn lebih lanjut kekasih aty aku. meh nk menunjuknunjuk sket header bel0g va va vo0m aku nie. huhu comel enggak weyh.? sile lah beri perhatian. kt atas nun. kt bawah p0n ad0. tp kocik. nk teng0k yg besau.? klik lah tuk tumbesaran berganda n triple ganda =p uit.! kal0 comel klik like. kalo xcomel klik unlike ok.? (klik 2kali daa...itup0n xpaham...hahaha) credit to: fyka sebab tut0 beliau :)

 trademark i likkkkkee tu fenting ok.! :D

dah2 jangan nk perasan. xde sape nk klik p0n dak eina ok. huhu bajet rendah diri. jangan terlampau rendah diri. nnt ketinggalan. hah bet0l x.? (memandai jew nie...huhu)

bambee i sgtt romantik ok :)

eh pape jew lah eh. nie nk st0ry sket pasal bambee aku nie. msg xreply. cll xangkat. bimbang gilak nie. if u bace bel0g i yang va va vo0m nie (sempat jugak tuuuuu), u cll i balik eh. risau. sangsi. rindu. sumer ade. lengkap 1 pakej. hahaha mengarut.!

rindu. risau u bambee.! bile lah mau dating balik niiiiiiii.? :(

sedih. mau pegi kemas beg. es0k aku nk jumpe kekasih aty no 2 aku kt kuantan nu. d0akan keselamatan aku, mom n bang c0. es0k aku bersiaran langsung dari kuantan. my blacky lappy mestilah dibawa bersama dgn mr whitey ku. huhu :) sekian.

bubye.!

nota dari dak eina: sedih bile f0n xberbunyik langsung arini :(



design with love by Dak Eina