kite kawan

26 September 2010

~~saya dah hampir dengan berat ideal saya.

Salam Buat Semua.

Hey hey! Berat korang macam mana raya nie? Berat ke turun? Kalau tanya I, berat I dah melampau-lampau naik. Ye la macam mana tak naik, time bulan puasa, selera makan I memang on lah. Tak pernah off. Malam mesti mengunyah mulut nie.

Tahniah lah buat diri sendiri. 2minggu sebelum raya, 51.3kg. Raya ke-3 kot, bila timbang berat, berat I dah naik sampai 54.2kg. Huhu terkejut I nyah!
Bukan apa, berat idaman I tu~

Tapi kannnnnnnnnnnnnnnnn! Berat dah kembali 50kg! Sebab demam hari tu, I tak sentuh nasi. Seminggu tak makan nasi time siang tau. Sebab akak keje, makan time malam jek la :(

Berat korang menaik ke menurun? Share ngan I jom!

Bye!

10 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

iqbalsyarie said...

hihi...hari2 check ya? :)
biarlah berapa,yang paling penting ialah sehat..sehat!cantik pun penting juga.hehe

Entry Baru:
-Yelah,saya ni orang asing...
-Ulama Politik ?

fmunyraz said...

berat aku lamo dh x sapa 40 kg. wuwuwu

Pinky Pixie said...

ish, jeles.
nak jugak berat ideal.
berat yatie makin susut sjak pose.. hihi

NAJ HEBAT said...

oh my... kau nak tau ke berat badan aku brape?

walaweyh!

mcm tak normal.

umur 20. berat 38kg. percaya?


la~la~la..

nak sambung tido.. krooih..

AiDa AzRyN said...

Berat i naik.. tp badan still maintain... cuma my mum n kwn i kata pp i tembam n paha besar.. huhu~

dak eina (◕‿◕) said...

@iqbalsyarie

betul tu...

dak eina (◕‿◕) said...

@fmunyraz

baso kecik mme gtu..hahaha

dak eina (◕‿◕) said...

@Pinky Pixie

alahai...xmkn ke dear????

dak eina (◕‿◕) said...

@NAJ HEBAT

kesiannya...kau kecik kot..huhu...aku umo 21 berat 50 keatas ;)

stabil r ngan tinggi aku nie ;)

dak eina (◕‿◕) said...

@AiDa AzRyN

sme lah kita...i pon paha besar :(


design with love by Dak Eina