kite kawan

01 November 2010

~~1 November 2010.

Salam Buat Semua.

Eh dah November kan? Alahai cepatnya masa berlalu, rasa baru semalam masuk bulan Julai. Hahaha. Kenapa pilih Julai? Ade laaa. Yang tahu tuh diam-diam ok? Huhu. Tak sangka betul. Rasa umur pon dah makin meningkat dari hari ke hari. 2,3hari lagi nasib masa depan saya akan diketahui. Huhu. Adakah saya berjaya menjejakkan kaki ke alam universiti atau tidak. Oh takutnya...

Saya berharap ada rezeki saya pada kali ini. Pape pon doakan yang terbaik untuk saya ye!

If takde rezeki saya, saya akan tetap teruskan hidup nie. Pastu keje dan kumpul duit, beli kete dulu. Baru boleh fikir pasal kawen. Tettt! Sebelum saya merepek hal lain, baik saya tido dulu. Kat sini hujan. Sejuk sangat sampai ke tulang nie... Lemak banyak pon sejuk jugak. Hihi. Ok lah, selamat malam semua.


design with love by Dak Eina