kite kawan

01 April 2010

.:kerana kerajinan aku:.

salam sumer.

berjumpa lg kte ye.? huhu rajin pulak eh menghupdate belog skang nie kn. bukan hape. suka ngan lay0ut baru nie. huhu walaup0n dua2 f0n aku xde kredit. aku xkesah dah. yg fenting aku boleh hupdate bel0g nih. eh xtaw la nk ckp cm ne lg. memang bel0g nie wt aku tersenyum jew. kekadang aku pk aku nie da gile ke tetibe pulak tersengih-sengih cm org xbet0l. hahaha lantak aku la. kerana ku bukan aku. hah nk jugak tajuk lagu join same dlm entry nih. hehehehe =p

ok layan d0lu lirik lagu KU BUKAN AKU

Lama sungguh hari berlalu
Hening malam menyiksaku
Bila bersendirian sepi jadi pilu

Kau pergi aku yang hilang
Sedikit pun hidup tak senang
Langit cerah ku renung mendung kelabu

Kerana diriku bukan aku
Tiap kali kau menjauh
Fikiran tak keruan
Jiwa rasa kekosongan
Diriku bukan aku
Tiap kali kau menjauh
Pulangkan dia ke pangkuanku

Yang digemar menjadi bosan
Sukarnya cari ketenteraman
Bila hati bersedih semuanya tak betul

Ku cuba setabah hati melupakan
Dirimu dari ingatan
Tapi semakin dicuba semakin rindu
 
udah-udah la tu nyanyi. muka korang teruk la kalo nyanyi. hahaha muka aku p0n sama dengan jew la. adil pulak tetibe nyah.! :)

ok la kakak-kakak makcik pakcik sumer. aku nk pegi buat keje skola. hari ahad nie nk kne submit da. huhu bubye muah muah =p

nota dari dak eina: mujur xkuar arini. kalo x pasti xsiap keje sk0la aku yg berlambak tuh. huhu :)



2 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina