kite kawan

15 April 2010

.:sedih lagi taw:.

salam sumer.

bertemu lagi. entry nie bersambung lagi. nk dijadikan cite. lepas buat entry nie aku tertid0. astaga. aku tertid0 dalam kesedihan. hukhukhuk. sedih bukan.? 

sepatutnya aku masih lagi tid0 skang nie. 

alol0low kusyuknye die tid0. sile jangan tanye sape eh =p

tp tersedar sebab ade org call. ish lagi la buat aku nk nanges + + menjerit cam cite niyang rapik tuh. bole x jangan kacau mase tid0 aku.??! da la semalam aku tid0 lewat. sebab: men game.! huhu bukan stdy p0n....... ok berbalik pade cite, da la cll sekadar tanye aku nie ok ke x pastu ajak aku bergosip-gosip ptg nih. ish kalau nk belanja makan xpe jugak. lapar giler nih.! rase nk buang jauh-jauh jew enp0n tuh. tp mne bole. xde enp0n tuh xleh la berhubung ngan buah aty tersayang. hihihi nk jugakkkkkk tuh sebut :)

nway thnx la sahabat sbb cll aku tnye aku sehat ke x. sebab aku de postkan pasal entry nie kt fb aku.

laju jew kau cll aku. oh itu la sahabat sejati kalau nk tawu :)

ok pasal buah aty pulak......haih mls la nk cite pasal awk. 

ok la aku nk pegi bersiap. kekasih aty dunia akhirat nk datang jap lagi. jom2 balik umah...........rindunye kt katil aku tuh. huhu =p  

nota dari dak eina: awk buat hal. sy p0n bole buat hal. lalalalalalala


0 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina