kite kawan

14 April 2010

.:hari selasa hari tuk melepak:.


salam sumer.

ok hari selasa memang aku akan lepak makan abc or minum coc0nut shake.

pade sape yang xpercaye aku lepak ngan kawan-kawan aku. nie aku ade sertakan ngan bukti. hihi. sape suh xcaye. geget kang.!

inilah aku kalau sape2 yg xkenal la :)

nie pulak ain n fathihah merangkap bff aku :)

hah xcaye lg. xde lelaki kn.? puas aty x.?

saje entry nie tuk lepas geram. susa kalau ade org yg cemburu nih. huhu

sorry bru publish. entry buat semalam lg. tenet sgtt tenat smlm. tambahan pulak semalam aku kena study tuk kuiz arini. kuiz sistem komunikasi bab satelit. berbaloi-baloi tido lewat cz aku bole jawab ngan jayanye. huhu tahniah tuk aku :) 

ok la sekian dulu. layan fb j0m.!

nota dari dak eina: sile percaye saya ok syg.! =p


0 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina