kite kawan

16 April 2010

.:si gedik yang tol0ng aku:.

salam sumer.

huih korang nie memang laju kalau buat tajuk gedik-gedik nie. memang si gedik yang godek-g0dek belog aku sampai jd lawa giler vavi nie. hihi =p

korang nk kenal jugak ke si gedik tuh.?

haih korang p0n same dengan jew. gedik jugak..... kahkahkah

xnk buang mase. teng0k la sendiri. korang mesti taw la lepas teng0k gambar-gambar die. huhu so cepat lah teka sape ye...... =p

si gedik yang c0mel :)

hah xpayah ngade. aku la si gedik tu. aku edit sendiri la. ape barang suh org. kalau suh p0n ade ke yang sudi nk tol0ng. xde kan.? so baek edit sendiri. sendiri buat lagi puas aty. bet0l x.? huhu

oh ye sebelum terlupa. aku banyak refer belog ini tuk tut0. i likkkkkee.! sebab tut0 beliau. bel0g aku bertambah meriah gitu =p thnx sis intan sebab sudi share tut0 tersebut. katenye: sharing is caring TAPI harus diingat.!

katenye lagi:



STRICTLY,
JANGAN COPY CAT
ENTRY I
& BLOG I
kalau copycat, sila beri credit kepada penulis
kepada yang gagal berbuat demikian; 
ANDA BOLEH DI DAKWA DI BAWAH 

 AKTA 588,
AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA
1998

sis intan sgtt garang taw. aku p0n takut ngan die. hihi ;)

ok la aku out d0lu. jumpa next entry lak eh. bubye.!

nota dari dak eina: penah ah d0lu-d0lu nk tiru belog sis intan....... hekhekhek


4 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

aken_surf said...

cantik blog...sejuk je hati ni...tmbh lg ngan song ni...waa...terlena doe

HonEyBuNNy said...

wahhh..pndai r edit...cntk..

dak eina said...

aken: tenkiu...berbal0i2 la walaup0n penat

dak eina said...

honeybunny: tenkiu...besa2 ja~~~


design with love by Dak Eina