kite kawan

05 April 2010

.:kepenatan melampau:.

salam sumer.

sumber: google

arini rase sgtt penat.
smlm tid0 kul4.
bangun pg td p0n dlm kul7.
hahahaha.
abes kelas nk kne siapkan asemen.
due date: 4hb APRIL 2010.
kahkahkah.
mlm ahad bru kalut nk buat.!
itulah aku.
hihihihi malas bet0l.
lepas pegi submit asemen.
sempat lg lepak kedai.
makan abc pe sumer.
besh sgtt time tuh.
gelak kuat.
sumer org pandang kit0rg.
oh ade kit0rg kesah.?
sket p0n x ok.!
hahahahaha.
balik umah swe.
dlm kul3.30 ptg.
ok balik tu aku on fb jap.
dlm kul4 ptg tid0.
tid0 mati. :)
hahahahahaha
kul7 bru bangun.! 
dasat giler.!
kahkahkahkahkah.
 nk tawu sebab pe aku bangun kul7.? 
sebab xde lektrik.
huh sakit bet0l.
pastu dpt msg.
someone ajak kuar.
huh sgtt bersemangat ok.
baek kuar dr berpanas.
hahahaha.
dasat sekali lagi.
0k keluar ngan die.
besh sgtt.
huhu
kuar dlm kul9.
pegi mkn kfc.
kahkahkah.
nk jugak tu gtaw :)
balik umah.
on fb.
men balas-balas komen.
off fb.
blogwalking jap.
pastu buat entry nie.
huhu.
ok la da abes cite hari ini.
sekian. 
bubye muah muah.

nota dari dak eina: off lappy n tid0 mati sekali lagi :)


6 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

fmunyraz said...

wweeeei..
dating jah keje..dh la x ajak aku..:P

fmunyraz said...

wweeeei..
dating jah keje..dh la x ajak aku..:P

dak eina said...

nme lg dating....ajak mu buat g0h??
huh

fmunyraz said...

jeles owh..hukhuk
mung leh dating ak x leh dating..huahuahua

intanurulfateha said...

.ish tenet gile slow
.tatau la komen td lepas ke x :(

dak eina said...

lepas jew sis :)
hihi


design with love by Dak Eina