kite kawan

01 April 2010

.:maap terbantut lagi la:.

salam sumer.

maap ye kalo ada yang menunggu nk tgk gambar-gambar kawen aku. eh eh tak. gambar kawen abg aku tuh. yg majlis belah pengantin lelaki lak. uit kt umah kit0rang la maksud aku. hihi 

bukan ape. member aku dlm kumpulan asemen sistem komunikasi da sms banyak kali tanye sal asemen cam ner. terpaksa menipu dengan dia.

dia msg aku "asemen sisk0m ejas buat ah".

aku reply msg dia "otw buat la nie".

n bla bla bla.... byk keping la aku msg ngan dia. sampai skang mase entry nie ditaip ok. hahahaha :)

sambil layan member aku nie. aku da men fb n da berbalas komen ngan member teknik aku d0lu. kononnye aku buat status: 

Malina Puzizer says: 

sy xon9 mlm nie.....hahahahahahahaha :)

hihi ade pulak yg layan eh aku mlm nie. tgk la kt bwh nie ok. dia member aku mase aku sk0lah teknik d0lu2. dia member aku yg 'ng0k' taw x. =p

klik tuk pembesaran :)

hah kn da dpt ng0k kt situ. member aku s0rg nie memang dr d0lu2 lagi suka beben0r nyakat aku. lepas aku ckp ng0k bru kau taw diam eh A bukan name sebenar. kahkahkahkah :)

ok la bukan entry gmbr kawen abg aku jew aku terbantut. sambungan entry ini p0n turut  terbantut ok. maap sekali lg kalo anda ternanti-nanti entry tersebut :)

sekian.

jumpe lagi.!

bubye..... muah muah

nota dari dak eina: aku nk buat keje sk0la a.k.a asemen daaaaa


0 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina