kite kawan

06 September 2014

Anak buah aku.

Salam Buat Semua. 


Still ingat muka budak-budak comel ni? Blog aku ni dah dekat 5 tahun usianya. Kalo sape yang bace blog aku dari mula aku aktif berblog sampai lani yang suam-suam kuku je ni memang kenai betul la ngan diorang. Dia lah Izzat dan Yaya. Cepat betul masa berlalu. Masing-masing dah umur 7 tahun (Izzat) dan 6 tahun (Yaya). Seorang kurus dan seorang gemuk. Kalo dulu Izzat chubby dan Yaya lak kecil comel jek. Sekarang ni Yaya dah potong Abang Izzat dia haha. Izzat pulak kurus. Diorang dua ni sepupu. Izzat anak abang aku. Yaya pulak anak kakak aku. Dua-dua ni kaki buli aku. Dah pandai dah dua-dua ni sekarang. Mesti ade je akal diorang nak buli aku. Tapi takpe. Mak Uda suka sebab Mak Uda sayang anak-anak buah Mak Uda neh. Tetiba rasa sedih lak malam ni. Entah apa-apa lah Mak Uda ni kan. Haha. Saje meluahkan perasaan rindu kat sini. Hikhik mengada. Isnin ni interview kat Kulim. Doakan aku kawan-kawan. ;)

ps; Sayang Izzat Yaya Syahmi Azfar ;)

2 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

yong norliza said...

comel ja :)

http://www.mommylizz.com/

dak eina said...

@yong norliza

mak uda dia pon comel jugak mommy lizz. eh tetiba haha


design with love by Dak Eina