kite kawan

16 September 2014

Ke Pantai Irama Bachok ke kita?

Salam Buat Semua. 

Petang kelmarin sempat pegi Pantai Irama kat Bachok. Kebetulan kawan aku si Bib (tudung merah) nak ke Melawi boleh la kita pegi pantai hihi. Makan lok ching dekat pantai perghh memang layan habis. Kalau tak kenal lok ching tu ape... Boleh GOOGLE okay?

Sementara tunggu pacik lok ching faveret si Bib datang, kita ambik gambar dulu la. Huhu. Macam mak-mak sangat sebab ada budak sekali kan. Budak-budak ni anak Bib.. Arissa n Ammar. Nampak macam kembar tapi bukan ye. Beza setahun setengah camtu la diorang ni. Dua-dua sama berat dan tinggi hampir sama.

 
Cikna (aku), Ammar, Bib, Arissa dan Hanis

Mula-mula guna adik bongsu si Bib yang ambikkan. Maklum la budak kecik, memang kena buli lah. HAHA. Oh ye ada sekali ngan adik Bib yang no 2, Hanis. Hanis ni nurse. Pewitt pewitt sikit kat die. Hehe. Lepas dah si bongsu malas nak melayan kakak-kakak die ni, kita guna monopod pulak. Bermulalah posing di pantai. Hah gituuuu.


 Sesi mengada.

Saje je aku buh tangan kat muka. Aku nak tunjuk bukti yang muka aku lagi gelap dari tangan aku. Bila iklan Krim Putih Susu D'Herbs tu keluar, aku langsung tak terasa. Sebabnya tangan aku dah putih. Aku nak putihkan muka. Ade ke krimnya Datuk? Terlajak laris ko.... Muda-muda dah jadi usahawan berjaya. Kagum ngan beliau ;)

 


Aku ni orang yang simple ber-t-shirt lengan panjang, jeans ngan tudung instant dan pakai selipar jepun je. Asalkan sedap mata memandang dan aku selesa, aku teruskan je. Hehe. Orang lain nak pandang slack aku comot ke ape, aku nak bagi, #akuyangpakaikoyangpanas? Lalala.

Oh keje pegi berjalan je kan aku ni. Hari tu pegi KB Mall dan semalam pegi pantai. Walaupon aku tak keje lagi, tapi aku ade lah buat something berguna bila aku kat umah.

 

Keje main gunting je kan aku ni sejak dua menjak ni. Kalau nak tahu beg mekap style aku cam mana, camni lahhhh...


Bab yang gunting n tampal tu pulak next entry ye. Mencari model comel untuk buat photoshoot. Hee. Tunggu k. Selamat minum petang semua. Eh ada ke?

2 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

kat tepi pantai tu ada funfair X?haritu mcm nampak tapi xdan nak gi.btw, cantik tudung tu. =)

dak eina said...

@Khumaera Ismail aka Mariam Ismail

still ade funfair tu.. tp bukaknya kul 6ptg hihi.. bleh lg nk pegi.. ;)
thanks tudung murah je ni..


design with love by Dak Eina