kite kawan

09 September 2014

New Balance Malaysia.

Salam Buat Semua.

Hey hey hey raya sudah habis. So badan semua macam mana? Makin gemuk ke makin kurus? Puasa sebulan of course la ada kurus sikit kan? Pastu dah raya dengan open house tetiap hari direct dua minggu tambah pulak selingan lagi ngan kenduri sana sini. Mesti bertambah balik lemak tu kan? Kalo dah gemuk, mestilah kena maintain-kan balik. Kasi shape balik body tu. Macam aku pulak kena start diet balik lah sebab makan tak kawal. Hukhuk padan muka aku (T_T) Iols nak kurus before konvo 3 minggu lagi ni. Haha sempat ke? Bak kata Adnan Sempit, "Di mana ada kemahuan. di situ ada highway!"

Hah kita ni sebenarnya nak buat sesuatu perkara jangan ada penyakit M sudah. Contohnya macam, "Malasnya nak diet bukannya leh kurus pon", eh eh kalo malas dan tak disiplin masa diet memang lah takkan kurus dik non oi.

Kita ni jangan reti diet je tapi kena reti bersenam jugak tau. Banyak aktiviti boleh kita buat antaranya pegi kelas aerobik, main futsal atau paling tidak pon joging. Joging round kampung tetiap petang pon dah okay. Hihi. Tapi kalo pompuan jangan duk gatai p joging sorang-sorang la na. Mau kena ngorat kahkahkah.

Hah yang mana nak p bersenam tu, apa kata jenguk satu dua kasut yang terhangat kat pasaran sekarang nih. Amboi mau semua duk jeling kalau aku joging keliling kampung pakai kasut sukan comel. Haha.

Seperti yang kita tahu, kasut sukan memainkan peranan yang sangat penting dalam aktiviti kita. Ini kerana ianya memberikan  peluang untuk membentuk prestasi yang lebih baik. Oleh itu, kasut sukan yang baik juga memberikan kita keselesaan yang optimum dan mempunyai sifat tahan lama yang baik. 

Jika korang mencari semua ciri ini, apa kata dapatkan kasut sukan New Balance Malaysia kerana produk mereka adalah antara yang terbaik di pasaran ;)

 Nak satuuuuuuu!!!

Apa yang lagi menarik ialah kasut sukan New Balance Malaysia kini lebih stylish dari segi rekaannya. Kasut sukan yang fashionable ini ternyata telah mencipta fenomena dan disukai ramai. Lelaki perempuan dua-dua boleh pakai. Kalau tak percaya, ce tengok niii. Laki perempuan dua-dua boleh pakai.

Perghhh lawo kan lawo kan??

Tunggu apa lagi. Jom dapatkannya. Hihi. Sekarang dah ade kat Zalora uols. Pegi la terjah!!! Dapatkan koleksi kasut sukan terkini daripada New Balance Malaysia hari ini juga daripada ZALORA Malaysia dengan harga yang berpatutan. Jom shopping online di Zalora sekarang!

5 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

cikpuanfairul said...

menarik gak warna kasut tuh...salam kenal dari saya

dak eina said...

@Cik Puan Fairul

salam perkenalan.. kalo berminat leh trus pegi ke link yg diberikan. tq.

dak eina said...

@Iqbal Abdullah

salam perkenalan jugak. boleh tukar dlm masa 30hari... size kte ukur kaki kte sendiri n beli ikut size kte. kalo beli online boleh jimat masa en iqbal kan?

Unknown said...

cantiknya=)

dak eina said...

@naza tupperware

cantik kan.. kalo ade duit.. dak eina pon nk beli hihi


design with love by Dak Eina