kite kawan

31 July 2011

~~dia cakap aku macam makcik. ok la redha :)

Salam Buat Semua.

Ingat lagi tak entry pasal aku tanya pendapat yang sesuai ke tak bila aku pakai spec tu? Kalau tak ingat, aku bagi link. Klik sini haa.


Spec aku dah siap. So aku ada mintak pendapat kat sorang kawan aku yang 'baik' nie. Sekali dia cakap, macam mak cik. Ikhlas dari hati dia. Giler jujur kan kawan aku tu. Terima kasih kawan! 

Hmm redha je la. Makcik pon makcik la. Aku memang makcik pon kat anak-anak sedara aku :P

Nak tengok tak gambar makcik?

Nie haa.

~testing testing~

Makcik nie comel kan. Hakhak. Puji diri sendiri, sape lagi nak puji kalau bukan diri sendiri.. Kan? :P

Dah la makcik nie dah ngantuk. Tido dulu.

ps; Mom cakap aku dah macam muka kakak aku dah bila pakai spec :')

Babai!

18 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

AzatLazat said...

wooot wooot comel.rilek ah pakai spek.azat dulu darjah satu dah pakai siap yang jenis oldschool yang tebal gitu.ada ke patut deorang panggil orang tua.tapi sekarang dah jadi trend kan.tengok la sapa mulakan dulu.bangga rasanye.hehehe :)

i'm ezza haniza said...

ezza pon sama! selalu di pggil mkcik bila pkai spek! hihihihi

Heidi Shafiq said...

hehe.. comel la tu.. :)

Wanie said...

besala tu makcik..:D
bile pakai spek nampak lagi matang..hehe

twinkle twinkle said...

mak cik yg comel :)

Pinky Pixie said...

kalau pakai spek mmg muka akn lebih matured. mcm yatie la. tua sebelum usia. sedih... =(

dak eina said...

@AzatLazat

hakhak kemain lg mata darjah 1 dh rosak :P

dak eina said...

@i'm ezza haniza

knape eh.. pakai spek je jd makcik T_T

dak eina said...

@Heidi Shafiq

makcik mmg comel..hakhak!

dak eina said...

@Wanie

wanie pon pggl eina makcik ke?? sob sob..matang eh??

dak eina said...

@twinkle twinkle

tenkiu tenkiu!! hakhak

dak eina said...

@Pinky Pixie

awak mmg makcik pon kt sy :P

EZAN IDMA said...

suke tgok org pakai spek. nmpak pintar

J.M.R said...

seb baik makcik ni comel!:-p

dak eina said...

@EZAN IDMA

hakhak nampak skema :P

dak eina said...

@J.M.R

aloh awk pon pggl sy makcik eh.

❤ Kyu ツ said...

hihi agak dewasa..hahaha

dak eina said...

@❤ Kyu ツ

boleh la pggl makcik eh?


design with love by Dak Eina