kite kawan

02 January 2011

~~buat saya gelak.. oh kekadang menangis tapi best ok!

Salam Buat Semua. 


Petang tadi berjaya habiskan masa 3jam lepak depan tv layan Astro Fiesta #110. Oh channel Fiesta nie sampai hari nie je kan? Oh cite tuk tahun baru semua best-best kan? Tapi saya sempat tengok 3 Idiots je sebab sebelum-sebelum nie takde peluang nak tengok tv. Mesti berebut ngan Izzat, dia suka tengok Astro Ceria #611. 

Ok, berbalik pada cite 3 Idiots tuh tadi kan.. Ada part yang lawak dan ada part yang boleh buat air mata macho saya nie mengalir. Oh sedih sampai mencucuk ke hati saya yang lembut nie. Dah la saya nie mudah menangis. Alahai syukurlah layan sorang-sorang je tadi, kalau tak, malu jugak saya :P

Korang pernah tengok tak? Best giler kan? Saya suka lagu Give Me Some Sunshine.

Give me some sunshine
Give me some rain
Give me another chance
I wanna grow up once again

Sebelum berakhir, saya tinggalkan video nie. Oh tengok banyak kali pon tetap sama duk gelak-gelak. Layan~~











 ~3 Idiots nie besttttttttttttttttttt~

ps; Aamir Khan! Kacaks giler macam kawan kat praktikal dulu. Oh!

Babai!

4 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

mr_mrs mikko said...

eeeeeii..
aku tgk ni 3x suda..
tp x jg boring..
best crita ni

yenstory said...

mmg best ceta ni...sy suka part...seorg ibu bersalin (lupa nama dia) kelam kabut...suspen...happy...

dak eina said...

@mr_mrs mikko

tau xpe... best giler!!

dak eina said...

@yenstory

suspen..pastu tyme baby xnanges, kte dh nanges2 tahu...last2 baby tuh tendang2..lg laju kta nanges... sedih kn


design with love by Dak Eina