kite kawan

08 January 2011

~~Day 07 - A picture of someone/something that has the biggest impact on you.

Salam Buat Semua.

~abang aku sebelum dia nak pegi akad nikahhhh~

Gambar tuh gambar hiasan jek. Tapi paling berkesan dalam diri nie ialah pakwe kesayangan sudah jadi suami orang! Opss silap, sudah jadi ex pakwe :)

Derita wooo 5minit. Lepas 5minit, saya dah ok dah. Hahahaha! Hati?? Hancur berkecai 15minit. Sudahhhh gua malas nak ingat. Mungkin dia bukan jodoh saya! Kan?

Babai!

10 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

imZen said...

emmm...macam sedih je.tabah k eina,mungkin jodoh iena yang lagi baik

Nur-Za Marlyana Mohd Kamal said...

kuatnye die. 15 minit dh ok. haha

edaolala said...

einaaa, muka sama macam abang ;p mesti abang kesayangn ni kann kann ;p hihi

hiro said...

hehe..hg bile nk kwen.

miSs Zie said...

hahahahaha..sy faham prasaan itu...dlu sy pn prnh rse..siap pg ag mjlis kwen dye..N skrg dye da ad anak N klu ad ms lapang sy yg jg anak dye..hahahahaha...fkr2 lawak gak...

dak eina said...

@imZen

insyaAllah :)

dak eina said...

@Nur-Za Marlyana Mohd Kamal

hahaha 15saat je actually :P

dak eina said...

@edaolala

memang abg kesayangan pon eda sygs :))

dak eina said...

@hiro

tggu putera raja :P

dak eina said...

@miSs Zie

huhu dia xajak pon kite :P

lawak tul kamu nie siap jaga ank dia lagi..


design with love by Dak Eina