kite kawan

01 January 2011

~~tahun 2011 bukan tahun tuk main-main!

Salam Buat Semua.

Hee.. Nampak tak apa yang lain? Tett cari sendiri lah eh? Hihi. Seperti biasa kalau dah awal tahun mesti ada nya nak baru. Itu baru, ini baru. Hamster pon dapat umah baru ok! 

Hmm takde pape nak bebel. Semoga tahun 2011 nie saya takde dah nak main-main. Fokus, cari keje. InsyaAllah sangkut satu dua keje. Hee~ Kalau bab main-main cinta jauh sekali. Bukan tak nak bercinta tapi biarlah dulu. Lagipon baru 22tahun. Masih muda remaja :P

Harapnya tahun nie takde dah gedik-gedik tukar header sampai beratus kali. Haha. Kalau sape yang follow blog nie, banyak entry saya buat tuk tunjuk header jek. Ye lah ngah gila buat header time tuh. Hihi. Kali nie je buat header pakai Picnik.com. Berjaya lah jugak kan? Hee sambil sengih-sengih tunjuk gigi yang tak cantik tuh :P

Tahun baru azam baru!

~teringin nak letak gambar besar gedabak.. hihi~

Ok, azam tahun 2011, nak jadi lebih baik dari tahun lepas. Ayat sama macam tahun lepas-lepas. Hihi. Tak nak bagi Mom ngan Abah susah hati sebab fikir saya yang tak keje-keje nie. InsyaAllah.. Tak lama lagi saya akan keje :))

Wishlist? Tak nak buat lebih-lebih. Cukup lah cage tuk hamster kesayangan tu dulu. Kalau nak kira banyak. Tapi kalau saya cakap semua, entry nie esok pon tak siap. Ekekeke. Takde lah banyak sangat tapi ada la.... Hahaha main rahsia-rahsia pulak. Yang pasti bab kawen, tunang takde ok. Kang sayang kan? Erkk sape entah sayang aku tuh. Sorryy.. Terperasan~

Selamat datang 2011. Selamat tinggal 2010. Banyak pahit manis tahun 2010 nie. Tragedi bulan November takkan mudah aku lupakan. Hmm dah malas nak sedih. Saya happy ngan kehidupan saya sekarang! Awak.. Jaga diri, jaga keluarga awak. Terima kasih. Ingat lagi aku kat kau ye? Hehe.

Tahun baru, bukak buku baru. Buku lama nak letak mana?

ps; Penat bersedih tahun 2010.

Babai!

10 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

Unknown said...

selamat tahun baru eina..semoga 2011 memberikan cerita yang terbaek buat eina ye :)

dak eina said...

@PuPeL

selamat tahun baru jugak pupel.. insyaAllah.. amin :)

amira faqihah said...

betul2 penat bersedih

Sca Ndx said...

selamat twenty-eleven. tinggalkan yang buruk. dan bawa 'permata'

Zaer!! said...

Selamat tahun baru eina!!!! hehehe..;p..mekasih datang blog zaer semalam.hehe

lavender sue said...

hepi new year...azm tahun nie wat molek2 la...kan bkn nk main2 doh..

dak eina said...

@twinkle twinkle

thun tension.. :"(

dak eina said...

@Sca Ndx

ye betul2.. selamat tahun baru jgk ye :))

dak eina said...

@Zaer!!

slmt thun baru zaer sygs!

dak eina said...

@lavender sue

bereh boh!


design with love by Dak Eina