kite kawan

01 January 2011

~~gambar awal tahun 2011, tak rasa umur 22tahun pon. hahaha!

Salam Buat Semua.

Apa yang best hari nie?

1. Lepak umah sepupu jap petang tadi. Makan ikan bakar, udang bakar abu bakar atan dan sotong bakar. Sedap!! Bubur jagung pon ada. Makan ngan roti.. Nyum nyum sedap jugak! Dah lame Mom tak buat bubur jagung la. So kiranya tadi tercapai jugak lah nak makan bubur jagung tuh.

2. Bergedik-gedik ngan anak sepupu. Diorang masih sekolah. Ye.. Saya berkawan ngan budak sekolah. Teeheeee. Kiranya diorang nie pangkat adik-adik la kat saya.

~ 12, 15 dan 22.. kesian saya... nampak tua kat situ :P ~

3. Setelah hampir 6tahun jugak lah tak naik basikal, akhirnya di awal tahun 2011 dapat jugak kayuh basikal walaupon basikal kecik. Bila naik basikal nie teringat zaman sekolah menengah dulu.. Susah payah pegi sekolah ngan basikal tau. Sekolah rendah lagi best, umah ngan sekolah dekat gila. Jalan kaki sudaaa.

~puas hati dah lame tak naik kayuh basikal ok~

Hari tahun baru korang macam mana pulak? Best tak? Saya? Best la sebab bersama ngan family kan. Haha. Eh eh esok Kelantan cuti!! Yayy melebih pulak minah nie macam lah dia keje. Hahaha!

Babai!

8 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

laskar rainbow said...

hepy new year dear;)
samalah kita. this year 22;(

Zaer!! said...

Salam eina.jap.Po kena jah lokasi ni.hehe.eina dop mano??

ⒸⒶⒽⒶⓎⒶ said...

saya saket mase tahon baru T___T

Pinky Pixie said...

haha. g carik keje la eina! ngeh2

kayuh beskal cm budak2.. =p kuikui

dak eina said...

@laskar rainbow

huhu geng!!

dak eina said...

@Zaer!!

nie kt umah sepupu la zaer.. taman harian.. kenal ke??

dak eina said...

@ⒸⒶⒽⒶⓎⒶ

sakit ape wak??

dak eina said...

@Pinky Pixie

haha tak tnjuk gmbr yg lain lg.. nie sopan sket..muahaha.. ngah cri la ni sygs! :P


design with love by Dak Eina