kite kawan

23 January 2011

~~sayu je pagi nie :((

Salam Buat Semua. 

"Mak Uda.. Mak Uda.. Bangun la Izzat nak balik dah.."

Pagi nie bangun kena kejut ngan Izzat. Oh memalukan tapi abaikan memang selalu sangat macam tuh. Dah tebal muka dah ngan Izzat. Hahaha. Hari nie, Izzat dah gerak balik ke Kuantan. Dia duduk kat Kota Bharu nie selama 6bulan sebab kak ipar saya ada kursus kat Ipoh. So, Izzat duduk sini ngan abang saya.

6bulan tuh dah berakhir. Hari nie sungguh menyedihkan. Masa menaip nie pon air mata kuar.. Sedih giler. 6bulan nie, saya rapat ngan dia. Kekadang kalau keluar ngan kawan pon, saya bawak dia. Dah macam anak sendiri dah. Ye la nak dapat anak sendiri pon lambat lagi kannnnn :P

 ~2 beg plastik Ultraman dia~

 ~bye Izzat.. selamat kembali ke sekolah.. dah lama tak pegi sekolah.. huhu~

 ~Izzat.. jangan nakal-nakal k :"( ~

~susu tetap ada walaupon ada gula-gula, balik Kota Bharu lain kali, habis gigi Izzat~

Izzat: Tok Ma.. Izzat nak gula-gula nie..
Tok Ma: Ambik la semua Izzat..

Arghh dah start rindu! :'(

Takde dah kawan saya, takde dah orang yang nak gaduh-gaduh ngan saya. Saya suka usik dia. Kekadang usik dia sampai dia nangis. Best je dengar dia nangis. Tu time mood ngah baik ah. Pas usik, pujuk dia balik. Alololow best je. Skang dia dah balik Kuantan. Tak tahu lah bila dapat jumpa dia lagi... Mak Uda nie lebih-lebih pulak nangis, macam lah Izzat pegi Jepun. Padehal Kuantan je pon. Dekat jeeeeeeeeeee :P

Kuantan - Kota Bharu, pegi balik hari pon boleh kan? :)

Babai!

1 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

Pinky Pixie said...

xpe, jngan sedih2. yatie kan ade. ehh. haha.


design with love by Dak Eina