kite kawan

15 May 2011

~~benci kau sampai bila-bila!

Salam Buat Semua.

Selamat pagi dunia!

Kau kacau tido aku hari nie. 

Siyes aku benci sangat orang macam nie. Arghhh!
















Ingat eh, 
aku benci kau sampai bila-bila!




Pergi kau jauh-jauh dari hidup aku ngan family aku!

Geram betul ah dengan kau!

Dasar $%^&*()@#$%^&*()#$%^& *melepaskan geram cara sopan sutun*

Hahaha.

Aku susah nak marah orang, sekali aku marah, aku memang betul-betul marah ok!

Babai!

12 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

merahitujambu said...

napa ni??

Nora Shahaira said...

tak baik ooo benci-benci ni..tak suke tak apa...(wei..apa fahaman ko bawak aa..kang sesat dak tu kang..)

Khairil said...

dekat sap yang marah-marah tu...x nampak apa pun...ada gambar ka?...

♥ Xett Hereen ♥ said...

uikk..
jgn marah2..
nanti cepat tua...

>.<

dill said...

darling, are you okay? tak mo marah2 sangat. chill.

usah dilayan manusia pelik.

dill.

Noh Kodiang said...

tidur itu melalaikan...ada hikmah di sebalik setiap kejadian...peace yo!

NasZ said...

marahnye dia..tapi comey..haha..

SEGMEN "JOM KONGSI PENGALAMAN SERAM"

cantekk said...

amboi marahkan sape tu?
tikus eh ;)

Ain Zulaikha said...

hok hok hok relax k sys :)

edaolala said...

napa ni ? sabar2 okey. tak baik benci2. benci tanda sayang :p hihi

Wanie said...

ha kan dah marah dah..
marah sape ni cik adik? hehe

Meera said...

marah kt sape ni?


design with love by Dak Eina