kite kawan

16 May 2011

~~orang kata benci tu tanda sayang :P

Salam Buat Semua.

Entry nie memang betul-betul buat korang tertanya-tanya kan sape lah yang buat Dak Eina hangin. Sampai sekarang still panas nie tau *please kipaskan akuuuuuuuuu*

Aku malas nak cakap banyak, kalau aku cakap pon korang bukannya kenal. Dah tu kalau aku letak gambar dia sekali pon mesti korang duk tanya-tanya gak sape lah manusia itu kan? Dah ah kacau tido aku. Huh.

So aku ambik keputusan tuk diamkan saje. Biarlah aku simpan dalam kepala otak aku je la sape hamba Allah yang  dah buat aku hangin satu badan. Orang kata diam tu lebih baik. Hmmm :)

Pastu ada pulak orang cakap, "Benci Itu Tanda Sayang".

Adoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Entah bila pon tak tahu aku sayang dia. Boleh tak aku nak buang ayat "Benci Tanda Sayang" dalam kepala otak aku nie? 

Aku tak sayang dia! Aku tak sayang dia! Aku tak sayang dia! Aku tak sayang dia! Aku tak sayang dia! Aku tak sayang dia! ................................................................................Aku tak sayang dia! Aku tak sayang dia!

Babai!

14 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

nureenina said...

x semua yg kita benci akan kita sayang an :) sabar eyh

Ardini Humaira said...

cayam cayam cayam hehe

Ain Zulaikha said...

huhuh relax lah sys .. hahahha marah gila kan.. so sys eina jangan kata tak sayang, nanti lama2 jadi sayang kan susah.. hehe

iNNrPeAcE said...

jgn ckp cmtu taw..
orang ckp.. mkin kte benci..
an t mkin lekat syg tu.. hihihiii..
ni org yg ckp la...

lyndadyana said...

marah pon tandanya sayang :D

enyheartsdiamond said...

benci tanda sayang tak wujud.. marah tanda sayang wujud lah :D

emieysandra said...

makin benci makin sayang tau..cool down eina^^

dak eina said...

@nureenina

btl3 :)

dak eina said...

@Ardini Humaira

hmmm.... :P

dak eina said...

@Ain Zulaikha

hahaha! xde maknanye ain mcm tuh :P

dak eina said...

@iNNrPeAcE

hmm jauhkan lah....

dak eina said...

@lyndadyana

yup! betul~

dak eina said...

@enyheartsdiamond

a'ah kan.. tersalah lah ye nie.. hihi lantak la.. :P

dak eina said...

@emieysandra

bereh! insyaAllah :)


design with love by Dak Eina