kite kawan

05 May 2011

~~hadiahkan menantu di Hari Ibu boleh?

Salam Buat Semua.

Status facebook saya yang paling sengal semalam =)


Oh ye, alang-alang nie boleh la saya mintak pendapat korang sekali eh. Ape hadiah tuk ibu/mama/ mummy/umi/mum korang? Saya tak tahu nak beli ape ah. Kongsi-kongsi lah eh~

Hadiahkan menantu? Takde lagi. Huhu. Tak dapat la nak bagi :P 

Babai!

7 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

Izzuddin Fauzi said...

Bagi hand bag kat mummy ku :D

myetech9[dot]com @ Enchik Nine

sri juju said...

hadiah memantu pon bole . hahaha ! bg sri je laa kat mak akk . wuuu ~

suSuEmIMiE said...

bg je menantu...heheheh

mujahidah muslehah said...

alamak,saye pun duk tengah konfiuslaa..hehe

APAN said...

bukan pompuan lagi arif ke bab2 hadiah-menghadiahi ni...
aku x penah pun bagi hadiah kat mak aku time hari lahir dia...
huhu...

Khairil said...

jgn jadi anak hantu sudah la...

♕ qeen ♛ said...

menantu pun okayyy :)
haha


design with love by Dak Eina