kite kawan

30 May 2011

~~ringkas, sebenarnya aku malas nak menaip banyak malam nie. hihi :P

Salam Buat Semua.

Tajuk entry paling panjang pernah aku buat untuk bulan Mei nie. Haha. Ok baiklah korang, entry nie aku nak buat seringkas mungkin kalau boleh. Hehehe :P

Dapat benda nie dari Pupel Liyana. Terima kasih Pupel eh. Kecik cute jek. Huhu.

Dua hari turut-turut aku makan nasi ayam nie time lunch. Pergh sedap... RM3.50 saje. Malam pulak pekena nasi lemak, nasi lemak sekarang dah RM2.50 sebungkus, takde dah nasi lemak lima posen. Haha!

Mom belikan aku tudung, terus pakai masa keluar petang tadi. Hihi. Terbaik ah, aku tak pernah ada tudung kaler nie. 

Yaya dah sampai Kota Bharu!! Diorang (Mom, Abah, Kakak, Abang Ipar dan Yaya) sampai pukul 4.30petang tadi. 2,3 kali jugak aku tertidur tunggu diorang sampai. Aku nie kemain lagi semangat bangun awal pagi tadi. Tup tup petang baru sampai. Huhu.

Anak buah aku ada, sebab tuh aku malas nak layan laptop lame-lame. Hihi. Takde dah nasi bungkus malam nie :P

ps; Banyak jugak aku menaip ~.~

Babai!

6 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

...:i'm ezza haniza:.... said...

wow,comel dak tu

NARDtheNERD said...

murahnye nasi ayam 3.50..
kat area rumah i dah 4.50 u...
:)

edaolala said...

wow terliur tengok nasi ayam tu wohaa :D hehehe, dear, thanks tego pasal komen box semalam :))

dak eina said...

@...:i'm ezza haniza:....

ank buah eina ;)

dak eina said...

@NARDtheNERD

ade lg murah RM3.00 tp i amek yg nie nk ayam lebih :P

dak eina said...

@edaolala

ok.. fuhh nasi ayam nie sedap tau!!


design with love by Dak Eina