kite kawan

11 May 2011

~~pernah tak korang............

Salam Buat Semua.

Pernah tak korang rasa takde mood sejam sebelum keluar?

Dah prepare semua dah, baju, tudung, kasut dan macam-macam lagi lah pastu tetibe ada orang potong mood korang yang boleh menyebabkan korang jadik takde mood. Memang sekarang aku takde mood nak keluar. Aku sensitif betul hari nie. Hal kecik camtu pon aku boleh nangis. Aku nak mengadu kat sape lagi kalau bukan kat sini. Hihi gedik betul aku nie >.<

Ok, terima kasih sebab baca. Siyes takde mood. Nak pegi tengok tv! Baik aku pegi layan tv daripada aku layan perasaan aku nie.

ps; Sorry Linda, akak takde mood dah nak keluar sekarang nie :'(

Babai!

7 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

Anonymous said...

prnah. slalu sgt. tp sebab dah jnji nk kuar, kene jugak kuar. hehe

Unknown said...

aku xde mood sebulan.. haish..

Puteri Iqa Izyan said...

penah jerrr.. bkn takat sejam. lime minit pun ade. =.='

terokai seni said...

takde sapa pujuk? siannnn

Unknown said...

sapa yang buat kamu tak de mood tu??
cer ceghite..

Ur Other Half said...

mood kene potong tetibe mmg hangin kan.. klau blh rs nk maki kat c2 jgak..kehkehkeh

FIRDAUS HUSAIN / TUYUK said...

bese la tu..
tp klu sy..klu da prepare sy redah jer..


design with love by Dak Eina