kite kawan

27 June 2011

~~2 helai baju :)

Salam Buat Semua.

Tajuk pon dah boring. Aku tak tahu nak buat tajuk ape. Haha.

Tak sangka, hari nie (maksud aku hari Ahad) aku bangun awal. Sangat awal ye adik-adik. Kalau dah bangun awal, mesti lah ada program. Kalau tak, memang jarangggggggggg sangat la nak bangun awal. Haha.

Aku memang suka tido <---- teruk perangai budak nie.

Buruk-buruk perangai aku nie, bangun tido, mandi, siap diri, turun pegi dapur, tolong mana patut, belajar memasak ngan Mom <---- bagus la jugak. 

Ape motif entah la duk cite buruk baik perangai tu. Haha. Ok, sambung cite, aku pegi bandar ngan Mom. Pastu sedara dari KL balik sini ngan cucu dia. So pegi berempat la. Best la jalan-jalan ngan orang-orang tua nie. Makan-makan tak payah kuar duit. Semua ditanggung beres.

Pastu dah kenyang perut, jalan-jalan lagi. Aku kalau keluar ngan Mom memang best la. Aku tunggu je Mom aku cakap "Ina nak ape? Cepatlah pilih, Mom belanja".

Hooray bila keluar je ayat tuh dari mulut Mom. Laju lah kaki ku berjalan, manakala mata pulak liar mencari yang berkenan di hati. Kalau nak diikutkan, citarasa aku sekarang tak macam dulu. Entah cam ne aku nak terangkan, tapi yang pasti, aku dapat rasanya, citarasa aku dah lain. Biarlah rahsia ape yang lain tu eh.

Bila dah cari-cari, susah jugak nak jumpa, tapi dalam hati, "Muncul lah, aku dah lame tak beli baju baru nie". Siap bermonolog dalaman lagi <---- pheww ayat sastera dah keluar dah :P

Cari punya cari, jumpa jugak yang berkenan kat hati nie. Yes yes yes! Mom pon dah jumpa baju pilihan hati dia. Aku tengok Mom aku ambik dua helai. Aku pon cakap, "Saya pon nak dua jugak lah, boleh tak? Please". Siap merayu tuh tak boleh blah. Hahahaha! Mom aku cakap, "Hmm.. Cepatlah cari". Mengada aku nie, nak dua helai jugak. Muahaha. Syukur Mom sporting hari nie :P

Ahak ahak. Baju kedua, tak susah pulak nak carinya, jumpa pon dekat-dekat ngan baju yang mula-mula tadi. Huhu. Suka betul hari nie sebab dapat dua helai baju. Dah lama kot aku tak beli baju. Kesian kan. Haha. Tu la orang suh keje tak nak, pastu nak beli baju pon tunggu Mom sponsor. Adoi doi doi. Menangis tak berlagu *takde kaitan*

Balik je umah, kemain lagi aku mengantuk. Kan aku bangun awal pagi tadi, so aku qadha la tido petang. Haha. Tak pasal-pasal nak tido malam nie kemain payah. Kan dah tak ngantuk T____T

Entry nie macam entry kanak-kanak ribena. Takde motif, saje nak bagitau dapat dua helai baju je. Teruk kan. Haha. Nak pegi blogwalking la.

ps; Gambar baju? Takde la pulak. Haha :P

Babai!

8 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

♥EiDaEiRaFiZie♥ said...

hahaha...lawak2x!
pucuk dicita ulam mendatang. mak dah tawar tu ambik. rugi tau kalu tolak. Hehehe;D

chenurulhusna said...

shuping kat ne?kb mol ke?:)

Amni said...

hehehe... dapat jugak hadiah dari my mom.. hiks...

Yang menarik,
BUKAN MAIN SUKA LAGI

Bulan said...

nape tak beli 4helai?bagi bulan 2helai =p

dak eina said...

@♥EiDaEiRaFiZie♥

mmg rugi.. pastu kemain lg jeles sbb mak amek dua.. nk dua jgk. haha!

dak eina said...

@chenurulhusna

xla.. kt kb :)

dak eina said...

@Amni

a'ah :)

dak eina said...

@Bulan

amboi~ hahaha.. len kali la.. lupa la td. haha


design with love by Dak Eina