kite kawan

17 June 2011

~~apa yang istimewa pada hari ini?

Salam Buat Semua.

Sangat istimewa sebenarnya sebab hari nie birthday Abah! 
~orang kata, muka aku nie muka Abah. same ke?~

Aku tak beli pape pon tuk Abah, tapi aku buat kek. Entah Abah makan ke tidak kek aku buat tu sebab Abah tak berapa minat makan kek :P


~nie kek si Izzat, majlis bulan Januari hari tu~

Kek yang aku buat tak berapa menjadi, malu nak tunjuk. Haha.

Abah, Selamat Hari Lahir yang ke-59!
Sorry takde hadiah untuk Abah, terima kasih tuk segala-galanya Abah.
Makan, pakai Eina sentiasa cukup~
Tahniah Abah sebab bagi Eina, Abah berjaya menjadi bapa yang terbaik dalam dunia ini.
Selamat Hari Bapa jugak buat Abah! Eina  Abah!!

ps; Sebulan lagi, LAGI ISTIMEWA. Hihihi :P

Babai!

8 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

sarah mohamad said...

selamat hari jadi untuk abah dak eina :D

emieysandra said...

ha'ah..sme tang senyuman tu, ehehe

HB ayah dak eina!!

Far8 budak baik said...

hahah kreatif je keke tu..
mesti abah dulu minat atroman kn..
hahaha =p hepi hari lahir kat abah tu

Pinky Pixie said...

sedapnye kek otomen. nyum2..
selamat hari lahir juga abah. erkk.. hihi..

dak eina said...

@sarah mohamad

tq!

dak eina said...

@emieysandra

hee anak abah la katakan :P

dak eina said...

@Far8 budak baik

tu kek anak sedara kita la awak ;)

dak eina said...

@Pinky Pixie

xsedap pon kek otomen tu :P

tq yt!


design with love by Dak Eina