kite kawan

12 August 2011

~~nie yang aku marah nie. arghh!

Salam Buat Semua.


Bukan mercun pon sebenarnya tapi lebih kepada bunga api. Alaa tuk budak-budak kecik main. Aku beli tuk Izzat. Anak sedara aku yang sorang nie suka nau main mercun pop pop tu. Pastu ada la beli satu ikat bunga api yang kaler merah putih tu yang main pusing-pusing sambil nyanyi "selamat hari raya hari untuk kita bersuka ria...."

Sedih woi balik umah tak jumpa pulak plastik yang tu. Silap aku jugak sebab tak check betul-betul =.=

Lepas beli bunga api tu aku pegi beli barang kat supermarket pastu tinggal barang kat tempat simpan barang. Habis beli barang kat situ, masuk kete terus. Kalau tercicir dalam kete, mesti ada. Nie takde laaaaaaa.

Free free melayang duit kat situ. Hmm. Kena beli yang lain la nampak gayanya.. Kan? 

~sebab sayang dia, beli awal sebelum dia balik Kota Bharu lagi~

ps; Perasan kedudukan plastik kat tempat simpan barang berubah masa nak ambik.

Babai!

18 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

NURUL AINI NORAZMAN said...

urrrm,.kemana la menghilang nye kan.. tak pe nanti mak uda belikan yg baru tok izzat,.=))

cik_nini said...

pacik tu amek kot kasi kat anak dia :)

arim said...

org tu pun dh lame nk main bunge api gak agaknye..

Akue Achik said...

xsbr nak blik umah..nak main mrcun jgaakkk....hehee

sabella mohamad said...

bukan bole percaye sgt pun tukang jaga barang tu haih

Fathiah Hamim said...

alahai kesiann. sabar je laa

アヌム ちゃん said...

eh ada gak kes camtu ek..isk2

Ain Zulaikha said...

kadang2 tempat simpan barang mmg tak leh caya kak eina, dia orang pun boleh intai2 ..

Wanie said...

lorr, ade gak yg mencuri la tu bagi kat anak/adik diorang..huhu

dak eina said...

@NURUL AINI NORAZMAN

mak uda xde duit dh. hakhak

dak eina said...

@cik_nini

bukan pacik jaga. tp kakak comel. comel2 tp........ hmm :(

dak eina said...

@arim

hikhik. dh lme xmain pop pop.

dak eina said...

@Akue Achik

jgn amalkan main mercun2 nie..huhu

dak eina said...

@sabella mohamad

tpkse simpan, kalo x, lme angkut msuk je semua..

dak eina said...

@Fathiah Hamim

kne beli bru.. huk3 fa.. sponsor :P

dak eina said...

@アヌム ちゃん

1st time kena :'(

dak eina said...

@Ain Zulaikha

ye ke ain? ade yg x amanah la eh diorang nie..

dak eina said...

@Wanie

xbaik mencuri.. bulan pose nie wanie.....


design with love by Dak Eina