kite kawan

25 August 2011

~~Spontaneous Thursday #12

Salam Buat Semua.


Jangan nak mulut laser sangat boleh tak?

Sekali aku terasa hati, selamanya aku akan ingat.


Apa perbezaan antara Wordless Wednesday dengan Spontaneous Thursday? Wordless Wednesday adalah dengan meletakkan satu gambar di dalam entry manakala Spontaneous Thursday adalah satu statement secara spontan.


Babai!

8 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

Si Pujangga said...

;)

Pinky Pixie said...

knape ni yunk? sape wt awak mara. meh kita lempang dia lelaju. hiksss

Fathiah Hamim said...

alahaiii. tak elok simpan dendam sis!

Wanie said...

hahaha..sape si mulut laser sangat tu? raya nanti bermaafan eh :)

Pesona Algebra said...

Adehh sentap jugak la kann..
huhuu

hamzah ian said...

sabar sabar

Izzaty Ishak said...

Wahahaha. Jangan mara-mara. Nak raya dah :D

enyheartsdiamond said...

wah! garangnya eina ni! hehe.. nampa betul marahnya dlm ayat ni..

selamat hari raya aidilfitri, maf zahir dan batin ;)


design with love by Dak Eina