kite kawan

08 August 2011

~~nak letak lagu raya boleh tak? hehe :P

Salam Buat Semua.

Ah lantak. Nak letak jugak.

Hahaha!

~klik kalau nak dengar, malas nak wat autoplay... hee~

Giler comel muka Anuar Zain time kecik-kecik dulu. Huhu. Nie antara lagu feveret aku!

Lagu faveret korang ape? Share share jom! =)

Oh lupa nak bagitahu, tahun nie rasa lain sikit tak macam tahun-tahun yang lepas sebab orang lain shopping raya, tapi aku shopping barang-barang nak pegi u. Hmmm :'(

Tak kesah la, nak raya macam orang lain gak! Raya kedua, ketiga dah kena siap-siap kemas beg dah...

ps; Lagi 26hari duduk umah.... :'(

Babai!

8 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

cik_nini said...

wah wah sonoknya dengar lagu raya. hehe.

nnt kita jumpe dekat UniMAP ye?

laskar pelangi said...

sayang! lambat lagi raya..kih3

dak eina said...

@cik_nini

hikhik lagu raya mmg best, jd mkin xsabar nk raya..huhu.. ok nnt kte jumpa kt sne k nini ^^

dak eina said...

@laskar pelangi

xsbr dh nie..hakhak

jaya jr said...

selamat masuk U lepas raye..huhu

H.J said...

awal beraya eh..haha

dak eina said...

@jaya jr

nk brye puas2 dulu :'(

dak eina said...

@H.J

haha.. awl la best :P


design with love by Dak Eina