kite kawan

24 June 2010

~~5-FIVE-KHAMSAH.

salam sumer.

malam nie aku nak settlekan hutang tag aku. ade 4 semuanya. ok, aku buat satu-satu. nie yang mula-mula. da lama dh. aku baru ade kesempatan nak buat. hihi s0rry ye nanie. die yang tag aku. tapi tag nie laen sket. ade syarat-marat ok.

see.....


* copy award nie macam dapat Grammy Award
* bagitau siapa dan link bel0g pemberi award
* tajuk p0st korang mesti ada perkataan 5-FIVE-KHAMSAH.

sekarang kena jawab s0alan, baru lengkap ;)

1) 5 nama samaran kamu:
~ dak eina.
~ malina.
~ eina.
~ mek na.
~ malin. 
 
2) 5 tarikh paling penting dalam hidup kamu:
~ 17.07
~ 01.12
~ 17.06
~ 06.05
~ 09.11

3) 5 perkara kamu buat semalam:
~ online.
~ tidur.
~ teng0k tv.
~ membaca.
~ dengar lagu.

4) 5 perkara yang buat kamu gembira:
~ makan.
~ bergurau senda ngan mom dan abah.
~ teng0k telatah anak sedara yang kiut tu.
~ bila anak sedara da b0le kenal sape mak uda di0rang.
~ bila dapat bersama dengan family.

5) 5 drama/ filem kegemaran kamu:
~ benci bilang cinta.
~ adnan sempit.
~ adamaya.
~ gelora di hati sara.
~ alvin and the chipmunks.

6) 5 hobi kamu:
~ menyanyi.
~ ambik gambar sendiri.
~ update blog.
~ online fb.
~ main badmint0n.
 
7) 5 orang yang kamu suka/sayang:
~ my family.
~ my bff.
~ abe.
~ zahid.
~ my girls.
 
8) 5 tempat percutian idaman kamu:
~ itali.
~ bali.
~ karambunai.
~ cameron highland.
~ langkawi.

9) 5 sebab kamu jawab soklan ni:
~ wajib jawab, so jawab je lah.
~ sebab aku b0san giler!
~ suka menaip ;p
~ entah la.
~ aku rajin k0t! 
 
10) orang yang kamu nak tag :
~ sape-sape yang rajin, buatlah. aku xkesah.
 
sekian. bye.!

0 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina