kite kawan

20 June 2010

~~hari bapa, hari abah, hari daddy, hari papa.

salam sumer.

 
lelaki ini milik keluarga aku. nama diberi Puzizer Bin Mohamad. die adalah abah aku. suami kepada mom aku. hihi. abah kepada adik-beradik aku. t0k bah kepada  izzat ngan qaisara. eina sayang abah. adik-beradik yang lain jugak sayang abah. terima kasih kerana telah  menjaga dan membesarkan kami tanpa mengira penat dan lelah. jasa dan peng0rbanan abah terlalu besar kepada kami.

dari kecik sampai lah aku da umur 21tahun walaup0n xcukup lagi. abah memang sorang yang pemurah. hihi. bila xde duit, aku mesti mintak ngan abah. abah terus kasi. tapi kena bagitau dulu, duit tu nk buat ape. biasanya kalau aku mintak duit ngan abah. aku guna tuk beli buku-buku or habiskan tuk study. duit abah memang tuk study ;p

 

 
Lelaki ini yang selalu mencintaiku
Selalu, tanpa ragu
Lelaki ini yang selalu memanjakanku
Hanya aku dan keluarga. 

Yang bertakhta dalam sanubariku
Sanubari ku
Aku yang mencintakan mu
Hanya dirimu.







Betapa ku cinta pada mu
Katakanlah kau cinta padaku
Sematkanlah ku di hati mu
Walau di mana berada.

Ingat ku dalam doa mu
Hiasilah hati
Dengan cinta suci
Selamanya




habis lagu aku r0sakkan. haha. 

 


kata-kata buat abah aku yang tercinta; Selamat Hari Bapa abah. eina sayang abah sangatt taw. peng0rbanan abah terlalu besar untuk dewasakan eina ngan adik-beradik yang  lain. Alhamdulillah, abah da berjaya menjadi ketua keluarga yang terbaik buat kami. mudah-mudahan, bakal suami eina nanti ada ciri-ciri macam abah. heh tetiba. hihi pape p0n, eina akan jaga abah dan mom. eina janji. selamat hari bapa jugak buat abg c0 dan abg ipar aku dan bapa-bapa seluruh Malaysia ;))



sekian. bye.!

0 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina