kite kawan

19 June 2010

~~serius aku xtahu ape fungsi benda nie. tol0ng jelaskan.

salam sumer.


ramai orang da j0in, aku p0n nak j0in jugak. tak nak ketinggalan zaman kon0nnye. hiks. tapi sket p0n aku xpaham ape fungsi benda nie. xde perkembangan p0n aku teng0k tapi xtaw lah takut aku xpandai teng0k. huahuahuahua ;p


sapa-sapa yang bijak pandai dalam hal nie bagitau aku secepat mungkin ye.! terima kasih.

sekian. bye.!

4 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

lionteen said...

tuk exchange link kan...

intanurulfateha ❤ said...

.sis pun tatau mnde tuh ape T__T

dak eina (◕‿◕) said...

lionteen: ye ke awak.? tenkiu sbb gtau ;)

dak eina (◕‿◕) said...

intanurulfateha ❤: hihi kita sama. xtaw pape pasal nie. huhu tapi tu lah manusia, yang xtaw tu lah kita nk taw. huhu


design with love by Dak Eina