kite kawan

11 June 2010

~~gem0k. seksi ker seksa eh.?

salam sumer.

huhu j0m bukak t0pik jom. bagi anda. gem0k tu seksi ke.? or or or seksa.? hihi tergerak pulaks nk buat entry pasal gem0k nie sumer. bukan hape. semalam i call u, u xanswer aku ade p0st status baru kt fb. aku nie biase lah. kalau da gem0k komplen. tp tyme kurus nk gem0k balik. haihhh macam-macam lah aku nie kan.? s0 meh tampar aku laju-laju. biau sedar diri sket. hihi


hah nie lah status aku semalam. jangan gatal-gatal nk bace yang aku pangkah tuu pulaks. bace status yang paling-paling-paling atas ok.! huhu aku tukar kata ganti gua tuu. rasa r0ck tetibe. hahaha. 

pastu xlama aku p0st status beng0ng ala-ala gedik tuu, masuklah satu mesej kt handph0ne fb. mak aihh tawu x mesej pe yang aku dapat.? dari sape tuu xleh laa gitau kan. hihi. guling-guling aku gelak. mujurlah xde 0rang. kalau x mesti kena s0und pedas-pedas ngan ibu bapa kuh yang tercinta. hiks ;p


hahaha padehal aku saje-saje p0st status beg0k tuh (aih tetibe bahasa ind0n kuar) ambil serius pulaks mamat ind0n nie. huhu tp benarkah katenye tu.? gemuk tapi seksi... k0rang fikirlah sendiri ye.  opss aku ingatkan die dh xbalas mesej aku tuh. tp ade lagi rupa-rupanya. hahaha layan jugak mamat ind0n nie ye. ;p


eh eh bilang cakap aku manis pulaks. nk ngurat ai ke ape mas.? hahaha jangan sampai guwe ng0mong ind0n ya. guwe bisa sih. hihi sudah la dak eina. mesej aku n die terhenti kt situ. malas lah nk melayan. huhu s0 arini, kesengalan aku datang lagi. aku p0st status baru. 

Malina Puzizer says: gem0k itu seksi ke seksa eh.?


hihi b0le tahan jugaklah resp0n kawan-kawan kt fb. ramai cakap, gem0k itu seksa. sebab berat, pastu susa tuk cari baju. huh gitu pulaks ye. tp bukan ke ade baju saiz XL, XXL, XXXL dan XX..........L. (err perlukan font dibesarkan.? hihi)


sape cakap gem0k x seksi.? hah terserlah keseksian mereka ok. hihi. c0p cop. kekadang mereka jugak turut terseksa. saksikan sendiri.... :))


hurm kesimpulannye, ape-ape p0n kita yang bersaiz S, M dan L nie janganlah menghina mereka yang bersaiz XL ye. bagi aku, gem0k tu kekadang seksi. mantap lah orang kata. hihi tp kekadang kesian teng0k mereka. kalau da saiz triple XL, nk bangun, berjalan, susa tuu. 

sebelum berakhir, izinkan aku mem0hon maaf sekiranya entry aku kali nie melampau. siyes aku katakan, entry nie xde kaitan ngan sape-sape. cuma nk berkongsi masalah bila memikirkan diri sendiri di mana semakin hari, semakin membesar. senaman p0n kurang sekarang nie. kalau xjaga, aku p0n bole terkena sama. isu nie sensitif :(

sekian. bye.!

4 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

.:: Miu Miu ::. said...

kalau gemuk sangat pun tak elok kan kan?
bagi miu, chubby tu seksi hihi~

dak eina (◕‿◕) said...

miu: a'ah susa nnt nk buat pape keje. chubby tu seksi ye?? bg eina..chubby tu c0mel..ngee~~

zaza said...

adoi ni dh XXXXXXL kot..huhu..
aah gemuk sngt pun xelok,
kurus sngt pun xelok jugak sbenarnya... hummm

dak eina (◕‿◕) said...

zaza: tawu tape. kurus sgt xel0k. nampak cengkung plak kn.


design with love by Dak Eina