kite kawan

19 June 2010

~~header baru lagi. yaho0.!


salam sumer.

 

ehem ehem lawanya header kat atas tu. header bel0g sapa ye.? huhu ;p

ok entry nie aku nak taip laju-laju. huhu. teng0klah kepala bel0g aku. yayy.! ade minnie m0use. ok, header nie di'sp0nsor' oleh teman bl0gger rapat kuh, fyka sygs. huhu. td die kata die b0san, s0 die msg kat fb aku dan die nak tawarkan diri nk buat header tuk bel0g aku. aku p0n hape lagi, laju jew lah bersetuju. hehe. walaup0n aku nie budak multimedia, bab-bab mengedit nie aku kurang sket. masih dalam pembelajaran la katakan. kalau basic ad0be ph0tosh0p tu aku reti lah. huhu. jangan jeles nok, aku dapat ekslusif dari fyka taw. 

eh eh tak nampak eh. see..... lawa giler kan. kredit buat fyka.! go0d job dear.


header bel0g fyka lagi lawa taw. ade mushro0m. auww siap pakai headph0ne tu. maju cendawan sekarang. huhu :))


s0 silalah ke bel0g beliau kalau k0rang rasa nak suh die buatkan header tuk k0rang. die sp0rting beb. jangan risau ok. tapi berbayar lah k0t tuk k0rang. yang aku free jew. huahuahua. jahat pulaks aku nie. terserahlah. tu hak fyka. kan fyka kan.? hihi s0rry kalau eina melampau. sila tampar eina sl0w-slow ok dear.!

n 0 t a : fyka memang kreatif. huhu. thnx again dear.!

sekian. bye.!

6 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

fyka said...

hehe,alahai malu ler camni...
pe2 pon tq dear..

sop said...

wah22 can tik header..
tahniah..
peminat mickey mouse yer..huhuhu

miss oren said...

pink+ minnie

dak eina (◕‿◕) said...

fyka: huhu tQ jgk dear sbb buatkan header nie.. ;)

dak eina (◕‿◕) said...

sop: huhu tenkiu... hurm2 peminat mickey m0use. ;)

dak eina (◕‿◕) said...

miss oren: huhu lawa kan header baru nie.. jeles ke??


design with love by Dak Eina