kite kawan

21 June 2010

~~kalau dah semua orang tanggung, mana tak bulat.!


salam sumer.

ok, pagi tadi aku sempat jugak lah amek gambar aku bef0re kuar tu. nampak sedikit gemok. huh aritu p0n timbang berat, berat da 52.5kg. OMG! terkejut giler ok. tu 2minggu yang lepas la. sekarang mesti da bertambah-tambah kan. dh la asyik makan je. makan 2,3kali dalam sehari. pagi, petang dan malam. plus makanan ringan lagi. hah cubalah teka sendiri berat aku berapa. kalau timbang sekarang ni mau x naek 1,2kg nih. aku nie dah la jenis senang naek berat badan. tapi bersyukur jugak sebab aku p0n tergol0ng dalam gol0ngan cepat turun berat. pendek kata, aku nie senang turun naek berat badan la. huhu bangga kejap ;p tuu semua kawan aku yang cakap ar. aku p0n baru perasan. hihi ;p


see..... gemok kan.?! aku dapat tunjuk tang muka je lah. hihi tapi bersyukurlah wahai dak eina sebab kau xjadi cam budak kat bawah nie. teeheeehhheee ;D


kalau aku cam nie, alahai mesti susa nak kasi slim balik. bab pipi je lah k0t. haha kan da kata, perut nie da kembali lapar. ok pergi mencari makanan kejap.!

eh eh tetibe teringat kata-kata cik esah kat aku sebelum aku balik kelantan, "berisi budak eina nie kan."

time tuu mom aku p0n ade. mom aku p0n menyampuk "macam mana xberisi, duk makan tido, makan tid0 je kejenya."

aku.? tersengih-sengih. malu p0n ado.! hiks ;p (hatiku berkata, berisi c0mel ape. hahaha)

sekian. bye.!

8 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

fazRul said...

betui 2..chubby 2 kiyut..;)

ag 1 senang nk bawak jln2..nk peluk kuat2..huhu

IERA HAJERAH AZMAN said...

ahak. daddy i gelak tgk i makin gemok.ish

dak eina (◕‿◕) said...

IERA HAJERAH AZMAN: ahakz. kne gelak. patut bg s0kongan suh slim balik. hihi takpe lah gemok tanda senang aty bukan??

dak eina (◕‿◕) said...

fazRul: haih ape niee men peluk2. bukannye org yg awk peluk tu lari nk peluk kuat2. awk nie gatai~~~

ardinihumaira said...

hehe.. makan tdo makan tdo tu keje dni ;p

dak eina (◕‿◕) said...

ardinihumaira: skang da jadi keje eina jugak taw. hihi ;p

zaza said...

wahhh... tu tandanya tgh bahagia kot.. hehehe...
bnyk senang hati mmg la sukee mkn...

dak eina (◕‿◕) said...

zaza: a'ah sekarang memang ngah bahagia p0n. xpyh nk pk masalah ;)


design with love by Dak Eina