kite kawan

02 June 2010

~~keluarkan aku dari hidup yang memb0sankan ini.


salam sumer.

benci benci benci n benci lagi. arini memang membosankan. kakak aku mc arini, s0 die ada janji nk bawak kami (aku n mom aku) jenjalan g sh0pping barang-barang adik kesayangan aku tuh. ish ngade bet0l la. sumer nk. ade ke pat0t pegi hostel nk ir0n board. cakap xselesa ape lah iron atas meja, ish, aku p0n manja jugak. tp xde lah sampai nk angkut iron b0ard pegi h0stel. rupanye adik aku nie lagi manja n mengade. xpadan ngan lelaki. ish menyampah mak.!

kalau setakat nk suruh bawakkan tong sampah, heater tuh xpe lagi. benda patut ade kn. nie nk ir0n board. alah macam lah kau pandai sgtt ir0n baju tuh dik oi. geram jugaks eh dak itam nie sorang. ngade bet0l. manyak giler bg list kt aku suruh aku beli. aii aku pulaks yg geram lebih-lebih. bukan gune duit aku p0n =p

alamak terlepas geram kt adik pulak. ok kembali kepada cite asal. sepatutnye skang nie gua suda berada di sh0pping complex tuh sh0pping m0pping gitu. kakak aku janji nk bawak jenjalan lepas zoh0r. so kul1 td, aku siap-siap ir0n baju, tudung bagai lah. tetiba rajin tanye mom aku nk pakai baju ape (wah baeknye anak), nanti eina tol0ng ir0nkan. baek sebab nk b0dek lah tuh. ish aku ngan mom aku memang gini. hihi b0cor rahsia aku.

ok lepas siap iron baju pe sumer. aku p0n g lah bersiap-siap s0lat. aku p0n rase nk turun pegi bawah kejap. niat nk pegi kacau si qaisara. alih-alih aku teng0k kakak aku tid0 ngan anak die si qaisara tuh. huh ok. maknanye xjadi lah nk kuar arini. aku da lah b0san gilak nie :( kalau lah ade s0meone yang ajak aku kuar dating ke sh0pping ke. xde lah aku b0san sgtt. jenjalan p0n xpe asalkan aku bole keluar dapat angin luar (macam xleh keluar rumah pulaks aku nie)

skang da kul6.30++ ok. arini waktu dihabiskan depan tv jew. nk bukak ym, cm malas nk chat. lagip0n aku bukan suke sgtt ym nie. hahaha. pastu nk men cafe w0rld. buat hal pulaks. lame giler l0ading. nie yang aku rase nk menjerit kuat-kuat nie. menyakitkan aty bet0l lah. ok lah sebelum aku marah-marah dekat bel0g. baek aku turun bawah layan cite benci bilang cinta. huhu baim w0ng.!! tunggu guwe............ gatal.! (hambek kau)

sekian. bye.!

0 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina