kite kawan

24 June 2010

~~top bl0gger award 2010.

salam sumer. 

yayy.! dapat award lagi. memandangkan b0san menjadi penanam anggur berjaya nie. huhu. aku nak menjawab tag dari eiysya. actually dapat award, tapi nk kena jawab s0alan-s0alan kat bawah nie tuk memenuhi syarat. haih bet0l x ape aku gitau nie. lantak lah. haha

  
1. Apa nama blog dan kenapa letak nama itu?


* Akulah Dak Eina.


* nama aku Normalina. tapi aku suka orang panggil aku eina jew. nak glam0ur punya pasal, letak lah Dak kat depan Eina tu. oh ye Dak tu singkatan bagi budak. huhu s0, jadilah Dak Eina ;p


2. Apa nama URL blog dan dari mana datangnya idea itu.?
* dakeina.blogspot.com
* entahlah, nama nie aku guna masa zaman maen friendster lagi. sampai sekarang aku guna nama tu. best kan.? 


3. Apa method dalam penulisan anda?
* xde meth0d pape p0n. main hentam aj0. huhu asalkan aku happy dalam penulisan aku tu ;) 


4. Penah terasa nak hapuskan blog?? Sebab musababnya?
* pernah. sebab tyme tuh ngah d0wn sangatt. benci teng0k blog. haha tapi sekarang, xbukak bel0g dalam sehari xlengkap hidup nie. haha ok tipu. tipu sunat ;p 


5. Pernah ahli keluarga baca blog anda?
* ada. abang-abang aku, kakak, adik. kekadang mom aku. haih malu lah ;p 


6. Apa perasaan anda bila ada orang kata blog anda buruk sedangkan orang lain kata blog anda cantik?
* xkesah pape p0n. yang pasti bel0g aku cantek menarik tertarik auw auw kat mata aku. fullst0p.! teeheeheee ;p 


7. Bila blog anda diberanakkan?
* 3 Januari 2009. da setahun 5bulan. sama baya ngan Baby Q pulaks. hiks ;))


8. Siapa orang pertama yang tahu anda ada blog.?
* yang nie aku xpasti. s0rry!


9. Apa perasaan anda bila ada orang berkata tentang blog anda di sekolah?
* xde perasaan sebab aku blogging lepas sek0lah. haha tapi budak-budak kelas time buat dip dulu pernah bising-bising pasal bel0g aku. sampai lecturer aku p0n tahu. terasa femes kejap. kejap je. huhu ;p


10. Sepuluh orang yang seterusnya bakal di TAG. 
* sapa-sapa nak award nie. amek lah! DAK EINA xkesah. haha ;)) 

sekian. bye.!

0 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina