kite kawan

23 June 2010

~~c0ntest bergaya dengan baju.


salam sumer.

alhamdulillah tenet xbuat hal. aku dapat jogging bel0g korang. bukan setakat j0gging, dapat berlari jugak. hihi. tadi aku jenjalan kat bel0g  jaya jr, s0 aku tertarik ngan c0ntest yang die j0in tu. aku nie bab-bab j0in contest nie nomb0r 1. huhu tapi dalam kelas xpernah pulaks dapat nomb0r 1. eh tetibe pulaks!

klik tuk j0in c0ntest nie ;)


ok, meh dekat-dekat, yang dekat lagi rapat. aku j0in c0ntest bergaya tanpa baju contest bergaya dengan baju. hihi yang berbaju je ok bole j0in. jangan pulaks yang berkemban j0in sama. no no x el0k dan xb0le sama sekali. haih macam aku pulaks yang kuarkan syarat-marat die.

nie syarat-syarat die yang sebenar. syarat-syaratnya ialah :

1. Para blogger yang tinggal di Malaysia sahaja boleh join ini contest! Lelaki dan perempuan!
2. Buat entri yang bertajuk Contest Bergaya Dengan Baju. (ikut suka nak cerita pasal gambar atau tak)
3. Letakkan banner kat atas tu dekat sidebar blog korang.
4. Link kan terus ke Contest ini.
5. Ikut suka korang nak jadi follower ke tak. Tidak diwajibkan pun.
6. Lepas dah buat entry. Post kan link entry korang tu dekat komen bawah ni ea.
7. Akan ada dua hadiah satu bahagian lelaki satu bahagian perempuan. Adil bukan....
8. Akan dinilai oleh Encik Megat a.k.a bapak penganjur!
9. Hadiah misteri tetapi berkaitan dengan contest ini.
10. Tertib.......


psstt tarikh tutup : 3 Julai 2010

ok.  aku pertaruhkan gambar kat bawah nie. 

 
eeeuww gedik giler kan aku dalam gambar nie. aku memang cam nie. suka buat-buat muka c0mel. jelir-jelir lidah. hihi taw x, aku yang paling men0njol pada malam tuuu. time dinner semester 5. kawan aku biase-biase je. ade yang pakai baju kurung, ade yang pakai kemeja. aku pulaks berani bergaya. hekhekhek sebab pakai dress bagai nie. auww melet0p ka.? melet0p la jugak. aku p0n ade pasangan aku jugak malam tu. cam sed0ndon gitu lah. huhu ;p

see......


s0rry, identiti pasangan aku terpaksa dirahsiakan. huhu ;)

eh dah dah. aku nak tunjuk gambar lain pulaks. kata cik penganjur, b0le letak lebih dari 1 keping. aku p0n usha punya usha. aku nak letak 2 keping lagi. b0le kan cik penganjur? hihi ;p


hihi dengan baju kurung p0n aku bole layan gedik aku nie. time nie ngah ramai orang sebab ade pameran pr0jek dan in0vasi. aku memang muka xtau malu. p0se maut tuh. hihi maut ke?!

dan yang nie yang terakhir......


bergedik di pantai. aku memang suka pantai. tapi jarang sangat pegi sana. time berpeluang pegi tu mestilah nak bergambar sakan kan. hihi teng0k bl0use aku tuh. si dia pernah tegur, aku kelihatan seksi masa pakai bl0use nie. ish seksi ke k0rang rasa? biase-biase je kan? huhu ;p

sekarang kita serahkan kepada Encik Megat a.k.a bapak cik penganjur untuk menilainya.

sekian. bye.!

0 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina