kite kawan

23 June 2010

~~kerja, kau carilah aku eh.

salam sumer.


hari nie da masuk 16hari aku lepak kat umah je lepas balik dari kL. alahai, b0san giler nie. tetiap hari duk makan, tid0, online. makan, tid0, online. da b0san sangat nie taw. sampai satu tahap, aku da malas nak bukak lapt0p. asyik-asyik buat keje sama je. kalau da bukak lapt0p, susah pulaks nak tutup. err apakah yang aku cakap nie.? teeheeeehee ;p

sejak keputusan upu kuar. rasa sedih sangat. actually aku sedikit pelik la. budak-budak p0li aku sumer xdapat sambung degree. s0rang p0n xsangkut ok. budak p0li len ade la jugak yang dapat sambung terus. xpayah nak tunggu-tunggu lagi dah. ish xadil bet0l. kenapa eh.? pelik bin ajaib nie. oh ye, rayuan aku da buat, d0kumen-d0kumen yang diperlukan p0n da dihantar pagi tadi. terima kasih ye abah sebab tol0ng eina settlekan d0kumen tu sumer.

sebelum terlupa, sorry lah teman-teman blogger. aku xbole nak berjogging or jenjalan kat bel0g korang. hati aku nie terasa k0song sangat. aku perlukan teman berbicara. dah la aku duk umah nie bertiga je. aku, mom dan abah aku. huih b0san tau. nak pegi cari keje. keje kat kedai runcit p0n jadilah.! haha ;)

jangan sesekali tunggu kerja datang cari kau dak eina oi. kita yang kena cari kerja kan.?

sekian. bye.!

4 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

delour said...

oh teringt cter zaman akak dlu..lebih kurang lh kte...hehehe..msa sangap2 dlu akak jd guru sementara..ape kata dik try mohon..

dak eina (◕‿◕) said...

delour: jadi guru sementara.? ok jugak tuuu tapi kan kak. dak eina xreti nk mengajar. huhu. ajar kwn2 p0n berbelit2 mcm keling. jadi cikgu taska ok la k0t ;p

ardinihumaira said...

susah nak cari keje kat kb ni kan. huk3 :'(

dak eina (◕‿◕) said...

ardinihumaira: a'ah tau xpe. kalu keje kt kedai2 byk lah. tapi kn kalo malas nk mencari masalah jugak ;p


design with love by Dak Eina