kite kawan

14 June 2010

~~dak eina sudah kembali ke pangkal jalan.


salam sumer.

hey sumer. selamat tengah malam. haih da pagi p0n. mase entry nie ditaip jam tepat menunjukkan pukul1.30. yes. semalam 1 hari suntuk aku xmenghupdatekan bel0g dan jugak tidak berfacebo0k. sempat melayan teman-teman fb melalui f0n jew. mujurlah ade khidmat fb mobile. hiiii ;)

ok kembali ke pangkal jalan untuk meraih trafik jew p0n. hahaha bukan itu maksud aku sebenarnya (berbelit-belit pulaks aku nie). hurm ok meh nk cite. aku sibuk dengan kenduri sepupu aku. kali nie tuk kenduri sebelah lelaki. aritu kenduri sebelah perempuan

  
ok sekali lagi aku jelez ngan baju pengantin. kaler tuh yang i likkkkkee.! kaler feveret tuh. nanti aku kawen (ye sudah berangan-angan), aku nak pakai baju kaler tuh mase bersanding. huhu putih+pink. auw auw bayangkan my hubby pakai pink. n kalau lah bakal hubby aku tuh kulit die xbrape nk cerah. oh teruknye :( *hahahaha jahat aku nie 


ok lah aku p0n xnk lepaskan peluang bergambar dengan pelamin. opss bersama m0del yang cun lagi cantik (katanye lah dalam nada perasan), my baby Q. huhu kata orang duduk atas pelamin, amek berkat. ee nk muntah bila cakap amek berkat. lambat lagilah turn aku. hahahahaha larrriiiikkkkkkk.!!!!!!!!

sekian. bye.!

2 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

Mrs. Q! said...

yeay~
selamat pengantin baru sepupu!
eh, tak kenal pun sape
hee

dak eina said...

kie-yu: huhu xpe xknal p0n. nway d0akan kebahagiaan mereka sehingga akhir hayat. amin ;)


design with love by Dak Eina